Ωδή στη Σεγκολέν.

1)Η Σεγκολέν μάνα μου.

-Μαμά πεινάω.
-Να πας στο γυράδικο απέναντι να φας, εγώ είμαι υποψήφια τώρα, δεν μπορώ να ασχολούμαι.
-Μα ρε μαμά, στούμπωσα…
-Μα που να σκάσεις και να πλαντάξεις, πάνε στον πατέρα σου να σου μαγειρέψει μερικά βατραχοπόδαρα να φας.
-…
-Ακόμα εδώ είσαι; Εγώ είμαι γυναίκα ανεξάρτητη, δεν μπορώ να μαγειρεύω, από εδώ ξεκίνησαν οι σουφραζέτες, τι θα πουν αν με δουν με την ποδιά;

2)Η Σεγκολέν γυναίκα μου.

-Dominooooooooooooo, κάνε κάτι να φάει το βλαμμένο ο γιος μας.
-…

3)Η Σεγκολέν ερωμένη μου.

-OOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH,VOYLES VOUSSSSSSSSSSSSSSS PARTIR ALA GARCON MECIE, PARIS A STRASBOURG, QUES QUI Y LIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIINOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ohhh, cigarette???

(είδες άμα ξέρεις γαλλικά από το λύκειο, δεν τους πίστευα ότι θα μου χρειαζόταν…)

Το νούμερο 3 διαγράψτε το από τη μνήμη σας, το ξανασκέφτηκα και έφτασα στο συμπέρασμα ότι είμαι ανώμαλος.

4)Η Σεγκολέν στο πανεπιστήμιο:

-Γεια, πως σε λένε;
-Domino.
-Εγώ είμαι η Σεγκολέν. Έκανες όλα τα χαρτιά σου;
-Εεεε, τα έκανα ναι…
-Σε καμιά παράταξη είσαι;
-Εεεεε, όχι….
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥ ΩΡΑΙΑΑΑΑ, έλα μαζί μας, να πολεμήσουμε τον δικομματισμό, τη φτώχεια και να υπερασπίσουμε το δικαίωμά μας για αξύριστες μασχάλες. (Πριν 5 χρόνια στην Πάρο, άφρο στυλ μασχάλη, απλά ελεεινό θέαμα, κόντεψα να ξεράσω όλο το ΚΤΕΛ)

5) Η Σεγκολέν μεγάλη αδελφή:

-Βλαμμένεεεε, περιμένω γκόμενο, πάρε τον (μ)πούλο.
-Ποιον περιμένεις; Εκείνον τον χλεχλέ που βρωμάει και διαβάζει κάτι πίπες; Που μετά βγάζει ένα τσιγάρο και μετά γελάτε 3 ώρες και μετά σου δείχνει το πουλάκι του και μετά εσύ του δείχνεις το γατάκι σου (σ.σ. : προφυλακτικά υπήρχαν τότες;) και μετά το γατάκι σου δαγκώνει το πουλάκι του και μετά εκείνο σε 3,7 ms ξεψυχάει και μετά βγάζει κάτι αφρούς από το στόμα και μετά εσύ ψάχνεις για βετέξ (γαμώ την πολυεθνική σου!!!!) και μετά σκουπίζεις το χαλί να φύγει αυτό το χάλι…
-Να σου δώσω 10€ να πας να παίξεις Warcraft και να με αφήσεις στην ησυχία μου;

6) Η Σεγκολέν μικρή αδερφή:

-Σεγκ…
-Τι θες;
-Πως πήγε το σχολείο σήμερα;
-Όλα καλά, εκτός από το μάθημα της ιστορίας που είχα μια μικρή διαφωνία με τον καθηγητή και με απέβαλλε.
-Εκείνη η φίλη σου…που πήγατε μαζί για παγωτό χθες…
-Την Renee;
-Ναι…Την επόμενη φορά που θα πάτε για παγωτό μπορώ να έρθω και εγώ;
-Η γυναίκα σου τι θα πει γι’αυτό ρε Domino;;;;;;;;;;;;;;

(Once λιμάρι, forever λιμάρι…Προσοχή,αλλάζει ο νόμος περί αποπλάνησης ανηλίκου, μη σας βρούμε σε καμιά φυλάκα.)

Μερσί μπουκού φορ γιορ τάιμ μανταμ εν μεσιέ.

3 responses to “Ωδή στη Σεγκολέν.

  1. μου θύμισε το η Πολυάννα παιδί,
    η Πολυάννα μαμά,
    η Πολυάννα πολυμίξερ.
    χεχ…

  2. «άφρο στυλ μασχάλη»… να’σαι καλά για το βίζουαλ. με άκουσε όλο το γραφείο…

  3. Πολυάννα? Δεν την ξέρω,για πε, για πε!

    Ήταν απο τις χειρότερες εμπειρίες της ζωής μου, μη γελάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀

Σχολιάστε

