Απογοήτευση και παλιμπαιδισμός

Εκεί που ήμουν πεθαμένος το Σαββατόβραδοκαι έπαιζα Wii -λατρεύουμε οτιδήποτε το γιαπωνέζικο- γιατί ο εγκέφαλος μου είχε στεγνώσει από τις μπόμπες και την δουλειά, αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο.

Δηλαδή όχι αποφάσισα, έπρεπε, αλλά τι να κάνεις. Ήρθαν οι γείτονες και μου έκαναν παρατήρηση. Λέγανε ότι δεν μπορούν να ανοίξουν τα παράθυρά τους από την μπόχα, οπότε ή έκανα μπάνιο, ή με χώναν μέσα ή έκλεινα τα παράθυρα.

Αφού το αρκουδίσιο που μόλις αγόρασα το έσπασε ο τεχνικός κατά την διάρκεια της τοποθέτησης (τώρα είναι κάπου στο Κατμαντού και κρύβεται) και δεν γουστάρω τα κρατητήρια-είναι πολύ βρώμικα- άναψα το θερμοσίφωνο. Με πόνο καρδιάς βέβαια. Πουτάνα κενωνία/με έσπρωξες στον βούρκο/και την αμαρτία. Αν σας άρεσε αυτό το τραγούδι που μόλις σας τραγούδησα στείλτε DOMINO στο 4673, χρέωση 3€ ανά SMS. Βρε λες να είμαι ο νέος Καρβέλας;

Μ’ αρέσει να κάνω μπάνιο με την πόρτα ανοιχτή (εξιτάρομαι, νομίζω ότι κάποια με παίρνει μάτι). Βάζω Queens of the Stone Age να βαράνε. Συγκρότημα με αρχίδια. Μετά τους One, έτσι;

Πάνω στο γραφείο βλέπω κάτι παπάκια σε διάφορα χρώματα. Αναρωτήθηκα μια στιγμή πως βρέθηκαν εκεί. Μια στιγμή. Μετά καραγούσταρα και πήρα ένα μαζί μου. Ανοίγω το συρτάρι και τσιμπάω την πετσέτα με την Άριελ την μικρή γοργόνα. Παίρνω και ένα μποξεράκι με τον Αρειανό των Looney Tunes.

Μπαίνω στο μπάνιο και ανοίγω το ντουλάπι. Επειδή εκτός από τα γιαπωνέζικα σταφ λατρεύουμε και τις Μπύρες, παίρνω το σαμπουάν Μπύρας. Η λέξη «Μπύρα» πάντα με κεφαλαίο. Όχι γιατί είναι μάρκα. Γιατί απλά η μπύρα είναι ιερό πράμα. Παίρνω και ένα αφρόλουτρο. Όχι το κόκκινο, το πράσινο. Το κόκκινο μου ερεθίζει την τσουτσού. Και τα νύχια.

Ανοίγω την βρύση. Έχω δοκιμάσει επανειλημμένως να ξαπλώσω αλλά δεν χωράω και καταλήγω με ανοιγμένο κεφάλι από το πέσιμο κατά την διάρκεια της προσπάθειάς μου αυτής. Ξεκινάω να τρίβομαι με το γυαλόχαρτο τσούκου τσούκου τσούκου τσούκου. Όταν το νερό έχει φτάσει σε ένα άλφα επίπεδο, ρίχνω το παπί μέσα. Και από εκεί που έχω ένα χαμόγελο σαν της Κοκκίνου καταλήγω να ουρλιάζω.

Το παπί επιπλέει. Αλλά ΑΝΑΠΟΔΑ. Τα πάνω κάτω. Με τον κώλο πάνω και το κεφάλι κάτω. Το κεφάλι μέσα στο νερό. ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΜΕ ΛΕΣ;;;;

Έβρισα την Κίνα όσο δεν έχω βρίσει όλη μου την ζωή. Βγαίνω από το μπάνιο και ορμάω στο Πεζό. Πάω αεροδρόμιο. Αρπάζω την πρώτη πτήση για Κατμαντού (κάθε 2 ώρες απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο Μακεδονία). Έψαξα τον τεχνικό. Τον βρήκα μετά από 2 ώρες ψαξίματος στην αχανή ζούγκλα των 3.099.837.000 στρεμμάτων. Πρώτα τον έβαλα να μου φτιάξει το αρκουδίσιο που έσπασε. Μετά του έβγαλα τα μάτια και τον ανάγκασα να φάει 40 στρέμματα μπανάνες. Τα μάτια τα έδωσα για μεζέ στον παπαγάλο μου. Γυρνάω σπίτι, κρεμάω το μηχάνημα και κλείνω τις πόρτες.

Άι σιχτίρ.

2 responses to “Απογοήτευση και παλιμπαιδισμός

  1. ti egrapses pali re asteriiiiiiii!!!!!! ma pou ta vriskeis k ta les den exw katalavei. auto to diestrameno mualo sou einai poli diestrameno telika!!!!

    xexexe

  2. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ!!!

    Όχι πολύ τουλάχιστον 😀

Σχολιάστε

