Μπαλκόνι φάση

Εχθές το απογευματάκι σέρνω το κουφάρι μου ως το μπαλκόνι. Είναι μία κίνηση που δεν την συνηθάω.

Εκεί που είχα απλώσει τις φρεσκοχαλαουαλιασμένες ποδάρες στα κάγκελα και είχα πάρει μαζί μου όλα τα αξεσουάρ για ένα θαυμάσιο απόγευμα, μου χαλάει τη νιρβάνα και την αποβλάκωση ένα μπάζο που δουλεύει στο απέναντι κωλόμπαρο.

«Εγώ τον αγαπάω, έχω καθυστέρηση και το παιδί είναι μάλλον δικό του. Γι’αυτό ας αφήσει την άλλη τη μπουρούχα και ας γυρίσει σε εμένα.»

Αφού ξενέρωσα γιατί αφού απέφυγα την κυρία Αρναούτογλου έπεσα στο live σπαρταριστό πράμα, τράβηξα δύο ρουφηξιές από τον ελληνικό μου καφέ και δοκιμάζω να ξαναβυθιστώ στην αγκαλιά της καρέκλας-ξαπλώστρας-τσορεμένης-από-beach-bar. Παίρνω και τον Economist αγκαλιά για να σκεφτώ που θα επενδύσω τα 2.400€ που διαθέτω, όπως επίσης και το εμπιτρία μου, έτσι ώστε να μην ξαναχάσω το φίλινγκ.

Και ξαφνικά βγαίνει η καινούρια γειτόνισσα να απλώσει, αλλά η περιβολή της ήταν σαν να είχε μόλις ποζάρει για το Maxim. Μου πετάχτηκαν τα μάτια έξω και το διαολεμένο το μυαλό μου δεν ξέρω τι διεργασίες έκανε, αλλά θυμήθηκα την Νταϊάνα.

Όταν ήμουν μικρός, πριν πολλαααααά χρόνια, πήγαινα σε ένα σχολείο μιας άλλης γειτονιάς, λίγο πιο πάνω. Η πάνω γειτονίτσα είχε ένα πάρκο στο οποίο μαζευόταν όλοι μου οι φίλοι, αλλά λόγω απόστασης πήγαινα σπάνια. Αν και με αγαπούσαν δυο κορίτσια.

Μια μέρα λοιπόν ήμουν εκεί και ανάβαμε κάτι μπάμπουρες που πέφτανε στα μαγαζιά του κόσμου και μας έβριζε, ξαφνικά ακούγεται ένα «Σκασμός ζώα, it is time».
Όλο το πάρκο σταμάτησε να κάνει το οτιδήποτε και γύρισε σε ένα μπαλκόνι. Εγώ είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό και είχα αγωνία να δω τι θα συμβεί. Σε τρία λεπτά, ανοίγει μια μπαλκονόπορτα στον πρώτο όροφο. Βγαίνει μία με τα εσώρουχα και κάνει τσιγάρο. Και τότε ακούγεται η ιαχή από όλο το πάρκο «ΝΤΑΪΑΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ».

Αυτή που λέτε έκανε άντρες πολλά παιδάκια. Μαζί και εμένα. Αλλά από τότε άρχισε και το βίτσιο μου με τις τριαντάρες…

Μετά ερωτεύτηκα την βιολόγα στο σχολείο. Τριαντατριών, κοπέλα που με τα σημερινά στάνταρ την παντρευόμουν, είχαμε την έχθρα που έχουν όλα τα μελλοντικά ζευγάρια. Η συνέχεια στο FREE Ιουλίου, στα λαβ λέτερς, δίπλα από εκείνη που θα λέει ότι πήρε τέσσερις ποδοσφαιρικές ομάδες, εξήντα οπαδούς, τον γύφτο καντινιέρη και δύο μπαρμπάδες 89 χρονών που καθόταν έξω από το γήπεδο και τάιζαν ψωμί τις καμηλοπαρδάλεις. Φαντάζομαι ότι δεν γλύτωσαν ούτε οι καμηλοπαρδάλεις.

Μετά από αυτήν την εκδρομή, το μυαλό μου γύρισε στη θέση του. Η γειτόνισσα είχε μπει μέσα. Συνεχίζω την μελέτη για κανένα μισάωρο, και αποφάσισα ότι ήθελα να παίξω σε futures νικελίου. Χαρούμενος που έλυσα το πρόβλημα της ζωής μου, αποφάσισα να κάνω όλα αυτά που δεν μπορούσα όταν ήμουν φτωχός.

Μπήκα μέσα, πήρα ένα φύλλο χαρτί και ένα στυλό, και άρχισα να σκέφτομαι.

Εκεί διαπίστωσα ότι είμαι ψυχολογικά διαταραγμένος γιατί το πρώτο πράμα που ήρθε στο μυαλό ήταν να πάρω τζακούζι για να μου γαργαλάνε οι μπουρμπουλήθρες τα χέρια. Το σημείωσα. Μετά αποφάσισα ότι ήθελα ένα πολύ ωραίο δερμάτινο μπουφάν να ανεβαίνω στην μηχανή. Μετά σκέφτηκα ότι δεν έχω μηχανή και ξενέρωσα. Αλλά από εκεί και πέρα το κενό. Το απόλυτο κενό. Δεν μου κατέβαινε τίποτα.

Τρομοκρατήθηκα.

«Είμαι πιο κενός και από το ψυγείο μου» (τα καταβρόχθησα όλα εχθές ενώ υπνοβατούσα).

Κατεβαίνω στον δρόμο με το μποξεράκι Οβελίξ και αρχίζω να προχωράω, να σκεφτώ, να χαλαρώσω. Περπάτησα ένα μισαωράκι όλο και όλο, καμιά εικοσιπενταριά χιλιόμετρα. Και εκεί που ήμουν χαλαρός, πετάω το εμπιτρία από τα αυτιά. Κατάλαβα τι μου συνέβη.

Γυρίζω στο σπίτι και παίρνω τον Εκόνομιστ. Πηγαίνω στην απέναντι πολυκατοικία. Ανεβαίνω στον τρίτο όροφο και πετάω το περιοδικό στην πόρτα της wannabe Κάρμεν Ηλέκτρα στάρλετ. Ίσως να ήταν ένα σπρώξιμο προς τον ίσιο δρόμο, να αφήσει πίσω της την ζωή αυτή. Εμένα δεν μου είναι γραφτό να είμαι πλούσιος, έχω γεννηθεί για τα καταγώγια και τις μπύρες και όχι για το αφάν γκατέ και οτ κουτούρ. Έχω γεννηθεί για τις γκόμενες με το καμμένο μαλλί και το αποτυχημένο ντεκαπάζ και όχι για τις κλασάτες που το βράδυ βάζουν μάσκα μαλλιών.

Το πρωί κατεβαίνω να πάω στην δουλειά. Πετάω τα σκουπίδια στον κάδο. Παρατηρώ πάνω πάνω το περιοδικό τσαλακωμένο, να τυλίγει κάτι. Τελικά κατάλαβα ότι ήταν χρησιμοποιημένες καπότες.

Το βράδυ γυρνώντας αποφάσισα να της χτυπήσω το κουδούνι για να την γνωρίσω σαν άνθρωπο, σαν χαρακτήρα, να μου μιλήσει για τα όνειρά της.

Χτυπάω, βγαίνει με τα εσώρουχα. Πριν προλάβω να αρθρώσω λέξη μου λέει:
«Μμμμμμμμ, φρεσκοχαλαουαλιασμένα πόδια….»
Με ρίχνει στο πάτωμα.

Καλά που πέταξε το περιοδικό στο φινάλε…

6 responses to “Μπαλκόνι φάση

  1. Μπορεί και να ήταν η γοργόνα από τ’ ακρογιάλι…

  2. Μια ρομαντική νότα σε ένα ποστ γεμάτο σεξ και βία… 😀

  3. «Μετά αποφάσισα ότι ήθελα ένα πολύ ωραίο δερμάτινο μπουφάν να ανεβαίνω στην μηχανή. Μετά σκέφτηκα ότι δεν έχω μηχανή και ξενέρωσα.»

    ειδικά σ’ αυτό το σημείο τραντάχτηκε το κτήριο απ’ τα γέλια μου και άντε να πείσεις μετά τον κέρβερο που κάθεται απέναντι ότι, όταν είμαι στον υπολογιστή, δουλεύω γμτ$%^&&**&^%^%. Με κατέστρεψες…

  4. Η αιτία που έκλεισα το προηγούμενο blog ήταν μια μήνυση από έναν τύπο ο οποίος με κατηγορούσε ότι τον απέλυσαν την ώρα που διάβαζε το blog μου.

    Φυσικά εγώ κέρδισα την δίκη γιατί ο θειος μου ο Μήτσακλας είναι στον Άρειο Πάγο-καφετζής- κ πήρα και ένα χιλιαρικάκι ευρώ αποζημίωση.

    Αυτά τα λέω για να μην τα βάλεις μαζί μου. 😀

    Να είσαι καλά γίγαντα. 🙂

  5. pwpw paralirima re theodosiiiii….. koita ti ematha gia ti zwi sou simera. thelw epeigontws leptomereies gia to pws se ekane antra i kuria ntaiana!!!!!

    ante grafeeeee

  6. Αύριο με έχει καλεσμένο η Λαμπίρη, όπου θα μιλήσω και για την αλλαγή φύλου που έχω κάνει. Να συντονιστείς πάραυτα!

Σχολιάστε

