Ο θείος Ραφαήλ

-Μωρό μου…
-Τι θες;
-Αγκαλίτσα.
-Μα είπαμε ρε Κάρμεν, μόνο σεξ. Ξεκουβαλήσου τώρα, θέλω να δω CSI.

Ανοίγω την τηλεόραση και ακούω το «Baba O’Riley» στους τίτλους αρχής. Χαλαρώνω και αρπάζω τα πατατάκια από δίπλα. Αν νομίζετε ότι θα σας δώσω απατατάσθε.

Πρέπει να καταργήσουν τα στρίνγκ για ηλικίες άνω των 45. Είδα μια 60άρα και έριξα το μηχανάκι μπροστά από το σοκ. Άσχετο.

Σηκώνεται, βάζει την γαριασμένη σωβρακοκιλότα της που την πλένει με ΟΜΟ που διώχνει τον βρώμο και μπαίνει στην τουαλέτα. Μάλλον την πείραξαν τα λουκάνικα με κέτσαπ που φάγαμε πριν. Ανοίγω την ένταση της τηλεόρασης για να την αφήσω να εκφραστεί ελεύθερα.

Και τότε ακούγεται μια φωνή, σαν από όνειρο… «Τείο, τείο….τείο, τείο…»

Πέφτω από την καρέκλα. Η Κάρμεν Ηλέκτρα έφυγε. Μπροστά μου το γυφτόπουλο από δίπλα.

-Τείο, τείο…
-Τι θες ρε;
-Τέλω ένα κλειδί.
-Για να φτιάξεις το ποδήλατο πάλι;
-Όκι, το θέλει ο τείος ο Ραφαήλ.
– Να πεις τον θείο τον Ραφαήλ να έρθει εδώ και να το ζητήσει ο ίδιος.

Βάζω στα μάτια μου το στρατιωτικό καπέλο που είχα αγοράσει για 7€ και την ξαναπέφτω.
Ακούω μια φωνή. Ήταν ένα γυφτάκι κάνα δυο χρόνια μεγαλύτερο από το προηγούμενο, καμιά 12 ετών.

-Τείο τείο…
-Τι θες ρε;
-Τέλω ένα κλειδί.
-Δεν είπα να έρθει ο θειος σας ο Ραφαήλ;
-Μα εγκώ είμαι ο Ραφαήλ.
-Της γιαγιάς σου το βρακολάστιχο που είσαι εσύ ο Ραφαήλ.
-Ρε τείο, εγώ είμαι ο Ραφαήλ.
-Δεν σου δίνω τίποτις, σήκω φύγε.

Ξαναρίχνω το καπέλο στα μάτια και συνεχίζω την απομυθοποίηση της Κάρμεν Ηλέκτραςςςςςς. Αυτήν την τεχνική την έμαθα στο Μπαγκλαντές, όταν πήγα να βρω έναν γκουρού για να με γλυτώσει από τις φωνές της θειας μου της Βερυκοκούλας που με στοίχειωναν εκείνο το διάστημα. Από τότε με φωνάζουν «Το Γκρέιντερ». Γιατί μαζεύω όλα τα μπάζα.

Το άλλο πρωί, αφού είχα απομυθοποιήσει στο μυαλό μου και την Μόνικα Μπελούτσι, ξεκίνησα για την δουλειά. Στο βάθος φαινόταν καπνός. Όσο πλησίαζα, έβλεπα να δυναμώνει η φωτιά. Οι πύρινες γλώσσες πρέπει να καταβρόχθιζαν τα πάντα. «Τον καψερό», σκέφτομαι, «ποιος να κλαίει τώρα».

Φτάνω στο μαγαζί μου και κατάλαβα ότι καιγόταν αυτό. Οι καπνοί είχαν το σχήμα του Μητσοτάκη, ο οποίος μιλούσε κιόλα και έλεγε:

«Άλλοι κάνουν σοσιαλαϊζέσιον και άλλοι κονσομασιόν…»

Λόγια με βαθύ νόημα. Τα σκεφτόμουν καθώς έβλεπα την περιουσία μου να καίγεται. Και τότε βλέπω τα γυφτόπουλα πάνω σε ένα ποδήλατο να μου φωνάζουν «της γιαγιάς σου το βρακολάστιχο» και να γελάνε.

Ηθικό δίδαγμα; Δώσ’το να πάει στον διάολο…

Σχολιάστε

