Ο σιτοβολώνας

Το παρακάτω κείμενο είναι σοβαρό. Θα σας ανοίξω την καρδιά μου. Είναι εξομολόγηση, είναι έρωτας βοριάς ,είναι σεξ με μάλτιπλ πάρτνερς.Είναι μπίζνες πλαν και συνάμα ποίημα. Είναι τσάμικο χορεμένο στην πλατεία του χωριού, είναι τανγκό στο Αρτζεντίνα.

Σε γενικές γραμμές, φαίνομαι ήσυχος τύπος. Λιγάκι κακομοιριασμένος, γερασμένος πριν την ώρα μου, κοντός, χοντρός, αλλά μαμουχαλούλης. Φοράω και μια τραγιάσκα για να κρύβω την φαλάκρα μου. Και μια κουκούλα για να κρύβω τις ελιές στη μάπα μου.

Μια φορά όταν ήμουν μικρός, η μάνα μου μου είχε κάνει δώρο μια μπλούζα Λακόστ με λουυλουδάκια, εμπριμέ. Και εγώ την φόρεσα όλος χαρά και πήγα στο πάρτυ της από πάνω, της μικρής Σουλίτσας. Και αυτή με κορόιδευε. Και με κορόιδευε για τα λουλουδάκια. Συνέχεια. Εγώ θυμωμένος έφυγα, πήγα στο σπίτι μου και την έσκισα. Την έκανα πατσαβούρα για να σκουπίζω τα νερά στο μπάνιο.

Όλα αυτά μου έχουν δημιουργήσει κόμπλεξ, τα οποία εκφράζονται με την μορφή της μεγαλομανίας. Θέλω να είμαι αρχηγός. Αλλά όχι απλά αρχηγός…Θέλω να αποκτήσω πιστούς οπαδούς που θα πεθαίνουν για μένα. Που θα με δοξάζουν στον αιώνα τον άπαντα, ως άλλο Βραχμαπούτρα. Που θα τους λέω «γύρο», και θα μου φέρνουν ένα γυράδικο ολόκληρο. Που θα τους λέω «φθηνό σεξ» και θα μου φέρνουν μια φουσκωτή κούκλα στο άψε σβήσε.

Το έχω σχεδιάσει πάρα πολύ καλά. Θα ιδρύσω την «Οργάνωση για την Διατήρηση του Μεταθανάτιου Λίπους» (ΟγτΔτΜΛ εν συντομία). Η βασική αρχή θα είναι μία: θα τρεφόμαστε μόνο με κρέας και με γαλακτοκομικά προϊόντα. Θα γίνουμε ο διάολος δηλαδής του βετζετέριαν και του βέγκαν. Δηλαδής θα είμαστε οι σατανάδες της Νέας Εποχής και της Νέας Τάξης πραγμάτων. Δηλαδής λέω.

Κάθε βδομάδα, θα σφάζουμε δύο βόδια (κανονικά, όχι θυσίες και μαλακίες, να πέσει κανά αστροπελέκι να μας κάψει; Με τους παλιούς και εδραιωμένους δεν τα βάζουμε), και θα στήνουμε ένα τεράστιο τραπέζι. Θα τρώμε και θα πίνουμε ώσπου να σκάσουμε. Και μετά για χώνεψη, θα πίνουμε και σφηνάκια γάλα βουβάλας. Αυτό θα είναι το τελετουργικό μας, και εγώ θα είμαι ο Μέγας Αρχιερέας.

Θα με καλούν στα παράθυρα, θα με βλέπουν τα παιδάκια, οι γονείς, οι παππούδες. Θα γίνω το φόβητρο των συντηρητικών, ο τρόμος κάθε γονιού, ο αντίπαλος κάθε γυμναστή, ο νέος Χέλμουτ Κολ.

Από το πολύ το μπούρου μπούρου θα έρθουν σε εμένα. Θα τους τραβήξει το μοντέλο που θα έχω ως συνοδό, ενώ εγώ θα φοράω κουκούλα αλά Κλουν Κλουξ Πλατς. Θα πάρω τηλέφωνο εκείνη την ξανθιά από το Nip/Tuck. M’ αρέσει πολύ.

Όταν μαζευτούμε πολλές, θα τους ρίξω σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Θα τους έχω να δουλεύουν μέρα νύχτα. Θα τους ψοφήσω στην αγγαρεία. Θα τους βάλω να μου κτίσουν τέσσερις βίλες και μια βιλίτσα. Και τον Βίλι από την Μάγια την μέλισσα, η οποία μάλλον έχει πάθει το «σύνδρομο κατάρρευσης κυψέλης». Ακόμα και οι αρρώστιες έγιναν new age γαμώτη μου.

Τα συνθήματά μας θα είναι τα εξής: α) Τρως, πίνεις, κλάνεις, δεν έχεις φόβο να πεθάνεις.
β) Βήχω, κλάνω, δυο δουλειές κάνω.

Όταν ο καιρός, ο οποίος είναι εγγύς, θα έρθει, θα τους οργανώσω σαν στράτευμα. Θα τους φορέσω ροζ στολές παραλλαγής με ένα τεράστιο D στο στέρνο. Θα τους αμολήσω στο Άινταχο, γιατί ακούγεται ωραία, όπως ακούγεται ωραία και ο «Όπτιμους Πράιμ» όπως σας έχω ξαναπεί, και άμα βάλω ακόμα ένα κόμμα σε αυτήν την πρόταση θα μπλέξω τελείως τα μπούτια μου τα τροφαντά.

Πάνω κάτω, θα χρειαστώ τέσσερα χρόνια ώσπου να έχω τέσσερα εκατομμύρια οπαδούς. Τότε λέω να βγω στην σύνταξη. Τέσσερα εκατομμύρια πελάτες για έναν κτηνοτρόφο καλά δεν είναι;

Όταν θα με πιάσουν και θα με δικάσουν για μονοπώλιο, θα οργανώσω από το κελί 33 μια μαζική αυτοκτονία, μέσω ίντερνετ. Τότε θα δούνε την πραγματική μου δύναμη και θα με ελευθερώσουν γιατί θα τους απειλώ ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να ξαναοργανώσω ένα ίδιο νταβαντούρι.

Μόλις βγω από την στενή, θα με πατήσει αυτοκίνητο, γιατί θα έχω κάνει πολλά κακά και υπάρχει θεία δίκη. Τι να κάνεις, αυτά έχει η επιχειρηματικότητα…

9 responses to “Ο σιτοβολώνας

  1. αν πάντως χρειαστείς ταξί, πάρε με τηλέφωνο ή στείλε μου μήνυμα… (για οπουδήποτε, μην κωλώσεις. Για να πηγαίνεις από κανάλι σε κανάλι, από παράθυρο σε παράθυρο, από φινιστρίνι σε φινιστρίνι, από σφαγείο σε σφαγείο κοκ. Αν θες σου φέρνω και την ξανθιά απ’ το αεροδρόμιο… Ακόμα πάω Σίνουρι, Δαφνί … και Λέρο πάω… ή ακόμη και μόλις βγεις απ’ τη στενή, για να μην σε πατήσει αυτοκίνητο… θα σε περιμένω απ’ έξω… κρίμα είσαι)

    τσίου

  2. Κρίμα είμαι! Μ’ άρεσε η σύνταξη!

    Θα κάνουμε μια σύμβαση αορίστου χρόνου, ή θα βγάλεις ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών. Καλά ε, θα κάνεις μεγάλη κονόμα!

    Σε λίγο καιρό θα εξελιχθείς και σε πέρσοναλ ντράιβέρ μου (παρατηρείς τον διπλό τόνο ε; Επίπεδο σε λέω…)και θα παίρνεις ένα κάρο πράσινα….Την ημέρα φυσικά…

    Πω πω, πολύ τέλεια οργανώνεται το σχέδιο!

    Πάω να φάω, κολοκυθάκια γεμιστά. Μια ομορφιά.

  3. pantos dominako dilono meta fovou kai pathous kai pollon allon aromaton apo ta beauty shop pos molis arxiseis olo afto to tzertzelaki tha eimai i proti pou tha ipograpsei tin dilosi pistis kai ypotagis sto kalozoismeno prosopaki sou!
    kai giati na to kripsomen allwste kopsidia biftekia kai ola ta lipara pou i fysi mas prosferei toso aploxera einai dikaiwma mas!? nomizw???

  4. Σωστά τα λες! Πρέπει επιτέλους να καταπολεμήσουμε την νομενκλατούρα, την μιζέρια, το πολιτικό κατεστημένο και την Βέρα Λάμπρου. Ορθοδοξία η θάνατος! Ζήτω η Αλλαγή! Ζήτω οι πεταλούδες! Ζήτω!

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που θα με υποστηρίξεις. Ι λοβ γιου. Γιου;

    Το μυδοπίλαφο αποτελεί εκπληκτική επιλογή. Θα το συνιστούσα.

    Και τελείωσε η κολώνια, καλά που μου το θύμισες. Τι ώρα Bulgari είναι, που έχει πει και γνωστός αοιδός…

  5. αι λοβ γιου του!επίσης καμ γουιθ μι για να τι βρεις να γλεντησουμε τουγκεδερ η αναμνηση απ τη γκρις θα σου μεινει για φορεβερ!γουσταρεις γκρικ καμακι και πιτα σουβλάκι????

  6. Ψηφίζω Domino ..αν το τραπεζι δεν έχει τζατζίκι δεν έρχομαι!
    …ξηγημένα πράματα!

  7. Σαν τα πιτόγυρα δεν έχει!Και επίσης είμαι λάτρης του γυναικείου φύλου (αυτό όταν δεν έχω γυρισμένο τον διακόπτη στο «Bi»).

    Πωπω, θα φάμε, θα πιούμε, πάρα πολύ ωραία!Γουστάρω!!!!Κάμιν!!!

    Ψηφίστε με, ψηφίστε με, στα χέρια σας κρατήστε με!
    Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους, οπότε καλά κάμνεις και ξηγιέσαι έτσι ωραία και καλά. Καλά. Καλά. Καλάθια.

  8. Έγραψες dominako…. κ ξέρεις εεε…όταν γίνω βουλευτής θα εισηγηθώ ένα νόμο μούρλια. θα αγοράζεις μοσχαράκι γάλακτος στην τιμή κανονικού γάλακτος, έτσι για να σε χορταίνουμε κ οικονομικά, ενώ θα απαγορέψω τη δημόσια εμφάνιση κρουσμάτων χορτοφαγίας, ψαροφαγίας κ λοιπών νοσηρών καταστάσεων έτσι για να είμαστε οι dominatrix!!!!!!

    ….άντε βρε, μπορεί να βάλω κ το κόμα σου στη βουλή έτσι για να σκάσουν όλοι οι cholosterol free!!!!!!

  9. Θα έχουμε και κονέ στην βουλή; Αυτό είναι!

    Άκου τι θέλω ακριβώς από εσένα: Θα μπεις μέσα, θα κάνεις δεξιά στον προθάλαμο, εκεί έχει μια βιτρίνα με κάτι κειμήλια. Θα κολλήσεις από κάτω της την τσίχλα που θα μασάς και θα τρέξεις προς την έξοδο,

    Η τσίχλα, η οποία θα είναι πλαστικό εκρηκτικό, θα ανατιναχτεί και θα κάνει την βουλή κάμπριο. Και τότε φυσικά θα αναλάβουμε την ευθύνη…

    Για την βουλή του Σαβουριστάν μιλάμε, μην μας κάνει ντου και καμιά αστυνομία. Είμαστε και στην Σένγκεν…

Σχολιάστε

