Ο οπορτουνισμός στον 21ο αιώνα: Θέσεις

Το αυτοκίνητο τον περίμενε κάτω από το σπίτι του. Ένα κουτσουλημένο μαύρο Πεζό 307. Μπαίνει μέσα. Το γενετικά τροποποιημένο περτικαλί πευκάκι με άρωμα καρύδα ευωδιάζει στο εσωτερικό του.

Η καλλιέργεια αυτών των πευκακίων ξεκίνησε στην Ιαπωνία τον 16ο αιώνα από τον Urahara Kisuke. Δεν ήταν περτικαλί αλλά ούτε είχαν άρωμα καρύδα. Απλά τα κρεμούσαν στα αυτοκίνητά τους. Αλλά τον επόμενο αιώνα τα τροποποίησαν και βγήκε το φοβερότερο πράμα όλων των εποχών, καλύτερο και από την μπύρα λένε μερικοί.

Πατάει γκάζι, διασχίζει τη μισή πόλη και παρκάρει σε μια ράμπα αναπήρων. Ψάχνει το νούμερο της πολυκατοικίας. Το βρίσκει, διαβάζει την πινακίδα. Κλινική McNamara/Troy.

Χτυπάει το κουδούνι και ακούγεται ο ηλεκτρικός ήχος. Σπρώχνει την πόρτα και αντικρίζει την νοσοκόμα. Φλόμπα. Αλλά τελείως φλόμπα σε λέω.

Κάθεται στους ψευτοδερμάτινους καναπέδες από το ΗΚΑΙΑ. Μόλις μου ήρθε η ιδέα να αντικαταστήσω κάθε Ε με ΑΙ και κάθε Ι με Η σε αυτό το κείμενο. Δεν θα ήταν φοβερό; Θα ήταν, θα ήταν! Πω, τι μαλακίες παίζει το ράδιο. Μισό να βάλω ένα δισκάκι μέσα. Το έβαλα.

Ο κώλος του άρχισε να ζεσταίνεται. Η χοντρή απέναντι τον έκανε να νιώθει άβολα. Και όταν ιδρώνει, νιώθει ακόμα πιο άβολα και άγχεται. Φαύλος κύκλος, όπως αυτός της βίας, μεταξύ σκυλάδων και ροκάδων. Λουλούδια εναντίων φιλτρακίων Swan, Πέγκυ εναντίων Alice Cooper, μακαρόνια εναντίων μορταδέλας.

Μετά είκοσι λεπτά αναμονής και ξεφυλλίσματος του «Μαντάμ Σουσού: Η νεκρανάσταση», σαν αυτό το ιστολόγιο ένα πράμα, η νοσοκόμα του είπε να περάσει-η οποία ήταν παρεμπιπτόντως φλόμπα.

-Πείτε μας κύριε Domino, τι δεν σας αρέσει πάνω σας;
-Κύριε McNamara, δεν είμαι εδώ για να αλλάξω κάτι πάνω μου…
-Αλλά γιατί είστε εδώ;
-Γιατί κουβαλάω το παιδί του Κρίστιαν…

ΕΥΙ ΤΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΙΣΕΣ ΤΟΝ ΚΟΝΤΩ ΔΗΚΙΓΩΡΟ ΠΑΝΤΡΑΙΨΟΥΜΑΙ. ΣΕ ΑΓΑΠΟ ΠΟΛΙ. ΕΥΙ ΖΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΝΤΡΑΙΦΤΟ. ΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΟΕΕΕΕΕ….

Στη αίθουσα έπεσε νεκρική σιγή. Ξαφνικά, άρχισαν να ανατινάζονται τα τζάμια. Της μουρλής το πανηγύρι. Χαμός στο ίσιωμα, Τέξας, της πουτάνας, γαμώ τα ΚΕΠΥΟ σου και τις συγκεντρωτικές σου καταστάσεις.

Τρεις χειροβομβίδες καπνού έκαναν την ατμόσφαιρα στο δωμάτιο αποπνικτική. Εγώ για μια στιγμή κωλογούσταρα γιατί μου θύμισε το φυλάκιο που σκάγαμε μπάφους. Αλλά μετά κατάλαβα την σοβαρότητα της κατάστασης. Οι ΟΥΦΟΙ ήθελαν να με απαγάγουν για να μελετήσουν το αγέννητο παιδί μου. Mmmyyy uuunboorrnn cchhiiiiild…Πάντα ήθελα να το πω αυτό.

Και τότε ξανακατάλαβα. Το παιδί μου ήταν ο Εκλεκτός. Ο ένας και μοναδικός στην ιστορία του σύμπαντος που θα κατείχε τέτοια δύναμη. Που αν κάνει «τσακ» τα δάκτυλα θα γίνουμε όλοι κιμάς. Που παίζει μπιλιάρδο με τους πλανήτες, ο ήλιος είναι το πορτατίφ του και εμείς τα Playmobil του.

Δεν μπορούσα να το επιτρέψω. Έπρεπε να ξεφύγω κάπως. Τρίβω στην μάπα μου Malox για να μην τσούζει από τα δακρυγόνα και πηδάω από το παράθυρο. Ανοίγω τα χέρια και πλανάρω ως το Αζερμπαϊτζάν. Πετούσα, πετούσα πιο γρήγορα και από f-16, πιο γρήγορα και από αγριόπαπια.

Εκεί,στο Αζερμπαϊτζάν, είναι το άνοιγμα για την κοίλη γη. Μπαίνω μέσα, και πατάω το κουτί του ανελκυστήρα. Πατάω τελευταίο όροφο, προς τα κάτω φυσικά.

Επειδή δεν έχω υδρόγειο σφαίρα εύκαιρη, και επειδή δεν ξέρω που θα βγεις αν σκάψεις ένα λαγούμι προς τα κάτω στο Αζερμπαϊτζάν, για λόγους ποιητικής αηδίας θα θεωρήσουμε ότι βγήκαμε στις Μαλδίβες.

Όταν θα έχω πολλά λεφτά, θα πάω στις Μαλδίβες. Έτσι όπως κοιτάς τον χάρτη, στην δεξιά πλευρά. Από την άλλη πιάνουν τσουνάμια. Όπως λέμε ευρά.
Θα έχω ένα ξύλινο σπίτι μέσα στη θάλασσα που θα στηρίζεται σε πασσάλους. Στη μέση του σαλονιού θα έχει και μια μεγάλη τρύπα, και θα πέφτω στην τυρκουάζ παρθένα θάλασσα απευθείας.

Όταν θα βαρεθώ τα 3 s, sea, sun ‘n’ sex, θα γυρίσω στην Ελλάδα. Θα γίνω αλκοολικός και θα καπνίζω Craven ώσπου να μου βγει η πίσσα από τον κώλο. Θα κιτρινίσουν τα δόντια μου, τα μουστάκια μου, θα μου πέσει η τσουτσού, θα κάνω μια κοιλιά ναααα και θα πίνω ρακές. Σαν την ρακή δεν έχει. Θα μείνω φαλακρός και τα αυτιά μου θα γίνουν σαν του Ντάμπο.

Όταν θα τα βαρεθώ και αυτά, θα βάλω τον γιο μου, αυτόν που έλεγα πριν ντε, τον σούπερ-ντούπερ, να μου πατήσει ένα ξόρκι να με ξαναφέρει στην πρότερη κατάσταση, δηλαδή γεροδεμένο, πανέμορφο και τα συναφή.

Όπως ξεκίνησα να λέω, η σημερινή εποχή δεν ενισχύει την ομαδικότητα. Έτσι, μέσα από ζυμώσεις, γεννιέται ο οπορτουνισμός. Μια ασθένεια της εποχής μας, μια γάγγραινα, ένα πουκάμισο αδειανό, ένα κομμάτι μυζήθρα, ένα τσόπστικ, ένα δρακουλίνι.

Του μπι κοντίνιουντ…

7 responses to “Ο οπορτουνισμός στον 21ο αιώνα: Θέσεις

  1. Γεια σου ρε Domino με τα ωραία σου. Είσαι σε καλό δρόμο. Α, και μη μου θυμίζεις τον κρέιβεν και τα σουάν γιατί είναι η πρώτη μου μέρα χωρίς αυτά. Και προβλέπεται πολύ δύσκολη.

  2. Απ’ότι έχω καταλάβει για να το κόψεις πρέπει να κλειστείς σπίτι.

    Ξέρεις ποιά είναι η μαλακία; Έρχεται η άλλη το Σάββατο το βράδυ στο μπαράκι και ζητάει φιλτράκια…Μια φορά έπρεπε να είχα και δεν είχα…Γαμώ το φελέκι μου! Ταπηροκρανιάστηκα!

  3. αλήθεια ρε ντομινο πες μου τι παίρνεις όταν τα γράφεις αυτά?LSD?μιλάμε για μεγάλη έμπνευση.σε θαυμάζω κρυφά αλλά και φανερά.θα θελα κι εγω να αξιωθώ μια μέρα να μπω σε ενα τετοιο τριπακι.give me your lights ναουμ (βλέπε κωλόγρια) και νταξ’ κάτι θα κάνω κι εγω.

  4. Είναι πάρα πολύ εύκολο. Πρέπει κατ’αρχήν να κάνεις μια δουλειά η οποία είναι πολύ πιεστική, αλλά και να σου αρέσει. Οπότε, όταν θα γυρνάς στο σπίτι κατά τις οκτώ, θα ανοίγεις το μηχανάκι και θα θέλεις να ξεχαστείς.

    Ξεκίνα εσύ να γράφεις-χωρίς να πάρεις LSD- και θα δεις ότι θα σε πάει μόνο του.

    Μην άγχεσαι!

  5. [Ο πορτουνισμός άρχισε να κυριεύι τον κόσμο από την ημέρα που πέρασαν οι Ούννοι την πόρτα, κυνηγώντας το άγριο και τρομακτικό δρακουλίνι.]

  6. Σαν το δρακουλίνι και το φουντούνι δεν έχει!

  7. omadikotita..blepo edo pio poli apo oti αλλου σε πλουσιες χωρες

Σχολιάστε

