O λεπρός με το μπικίνι-The Nebraska Trilogy: part III

«Περάστε πάτερ.»

Ο ψηλός και γεροδεμένος ιερέας έσκυψε για να περάσει από την πόρτα. Κάθονται στο σαλόνι.
-Θα πιείτε ένα καφεδάκι;
-Είναι πολύ νωρίς για καφέ…Θα ήθελα ένα ουϊσκάκι καλύτερα. Chivas. Με ένα παγάκι.

Στα μάτια του υπήρχε μία απόκοσμη λάμψη. Βγάζει Marlboro lights.
-Πάτερ, Prince δεν έκανες;
-Ξεκίνησα γυμναστήριο ξανά και είπα να κάνω κάτι πιο ελαφρύ.Μιλήστε μου για τον αδερφό σας.

Τα μάτια του σπινθήρισαν και τράβηξε μια μεγάλη γουλιά από το ποτό του. Η Μικέλα ξεκίνησε να του λέει τα γεγονότα.

Πήγαν στο δωμάτιο. Ο Μάικ ήταν αλυσοδεμένος, με το κάθε του μέλος να κοιτάζει σε διαφορετικό σημείο του ορίζοντα.

-Βλέπω δεσποινίς ότι τον έχετε δέσει σωστά….
-Ε, κάτι κατέχουμε και εμείς από εξορκιστική….
-Λοιπόν, πρέπει να ξεκινήσουμε. Θα χρειαστώ τα εξής σύνεργα: ένα κουζινομάχαιρο, ένα κουτάλι, ένα τάπερ, ένα μπουκάλι τσίπουρο, ένα τρακτέρ, μια μπάρμπι, τρεις κάλτσες και ένα γαλλοαγγλικό λεξικό.

Μισή ώρα αργότερα

Ο ιερέας έκανε ασκήσεις γιόγκα για να προετοιμαστεί ψυχολογικά και σωματικά. Τον περίμεναν δύσκολες ώρες. Κάθε φορά που έκανε έναν τέτοιο εξορκισμό δοκιμαζόταν το ποιος είναι πραγματικά.

Ο παπάς αυτός δεν είχε όνομα. Όλοι τον αποκαλούσαν «πάτερ». Μερικοί τον έλεγαν κοροϊδευτικά παπα-Ράμπο, γιατί τον είχανε πετύχει μια φορά στον Όλυμπο να κάνει ορειβασία χωρίς σχοινί ασφαλείας. Επίσης μια φορά που ήταν στην ουρά του μίνι μάρκετ της Μαριγούλας, εξουδετέρωσε τέσσερις κλέφτες που ήταν οπλισμένοι με καλάσνικοφ με τα γυμνά του χέρια. Τους έκανε τόπι στο ξύλο, τους έριξε και μια αγιαστούρα μετά, και αυτοί από τότε έγιναν οι υπηρέτες του.
Γενικά ασκούσε μια περίεργη έλξη στους τριγύρω του. Το μόνο περίεργο ήταν το ότι είχε ένα κουτί με κατσαρίδες, στις οποίες μιλούσε κιόλα. Και έδειχνε να συνεννοείται.

Θα σας παρακαλούσα να απομακρύνετε μικρά παιδιά, καρδιακούς, ασθματικούς, χέστες και κατρουλήδες από το δωμάτιο, διότι ακολουθούν σκηνές υπέρμετρης βίας. Φχαρστώ.

Ο παπάς πάει και σκάει δυο χαστούκια στον Μάικ. Εκείνος ανοίγει τα μάτια και αρχίζει να γρυλίζει.

Ακολούθησε μια στιχομυθία, η οποία αποτελούταν κατά τα 2/3 από τις λέξεις: τραγόπαπας, κουρκουμπίνι, γουλβερίνος, διαβόλι, τριβόλι, κοπρόσκυλο και γαϊδουράγκαθο. Πολύ μπινελίκι δηλαδής.

«Αφού δεν καταλαβαίνεις από λόγια, ήρθε η ώρα να εφαρμόσουμε άλλες μεθόδους. Μεχμέτ, έλα, έχουμε δουλειά.»

Ακολουθεί τρελό σπλάτερ.

Ο υπηρέτης του έτρεξε αμέσως. Και αρχίσανε το έργο τους. Χτυπούσαν τον Μάικ αλύπητα, κλωτσιές, μπουνιές, στο πρόσωπο, στα αχαμνά. Ο λυκανθρωπάκος όμως δεν καταλάβαινε και πολλά. Γρύλιζε και προσπαθούσε να σπάσει τις αλυσίδες. Όπερ και εγένετο.

Στάθηκε όρθιος στα πόδια του, και βουτάει τον Μεχμέτ. Του κόβει το αριστερό χέρι με τα γαμψά του νύχια. Ο Μεχμέτ κυλιόταν στο πάτωμα από τον πόνο και όλοι οι τοίχοι είχαν γεμίσει αίματα. Ο παπα-Ράμπο, μόλις το είδε αυτό, έβγαλε από το μαγικό του τσαντάκι μια κορδέλα, και την έβαλε στο κεφάλι του.

«Ι θοτ άι θο α πούθι κατ» ,είπε ο Μάικ, και του όρμηξε όλο μανία. Και οι δυο τους μουρμούριζαν, ο ένας προσευχές, και ο άλλος γαμωσταυρίδια. Από τα τζάμια των παραθύρων δεν περνούσε πλέον το φως.

Ξαφνικά, ο Μάικ χώνει το χέρι του και βγάζει την καρδιά του ιερέα, ο οποίος έπεσε στο πάτωμα, με την απορία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του. Ο Μάικ άρχισε να την τρώει, με ένα χαμόγελο διαβολικής ευτυχίας στο λυκίσιο πρόσωπό του.

Αλλά, το σώμα του παπά αρχίζει να σαλεύει. Ο λυκάνθρωπος στραβωκατάπιε, τρώει την τελευταία μπουκιά, φτύνει το κουκούτσι. Και τώρα σας ρωτάω το εξής: τα γίδια τρώνε κρουασάν;

Τα μάτια του Ράμπο πετούσαν φωτιές. Μέσα από τις πληγές του φαινόταν ο μεταλλικός σκελετός του και η φωνή του είχε γίνει σαν του Κωστέτσου. Και που το ξέρω ότι έγινε σαν του Κωστέτσου αφού δεν μίλησε ακόμα; Ε; Ε;

Όμως ο Μάικ δεν πολυμάσησε. «Έχω ξαναδεί τέτοιους σαν εσένα…Αλλά πάνε πολλά χρόνια…Και τότε θυμάμαι φάγατε γερή παπάρα…»

Ο παπάς πιάνει το κομμένο χέρι του Μεχμέτ και το τοποθετεί στον αφαλό του. Έχοντας το πάνω χέρι τώρα, μάλλον έχοντας το παραπάνω χέρι, πιάνει τον λαιμό του εχθρού του. Τον σφίγγει. Και τον σφίγγει. Και τον σφίγ….

Έπεσε στο πάτωμα. Πηγαίνει η Μικέλα από πάνω του. «Είναι σίγουρα νεκρός», και αφήνει το μαχαίρι να πέσει από τα ματωμένα της χέρια. Τα μάτια της γεμίζουν δάκρυα.

«Ποιος στον π*%&$* σφουγγαρίζει τώρα», λέει
«Εγώ», απαντά ο Μάικ…

24 responses to “O λεπρός με το μπικίνι-The Nebraska Trilogy: part III

  1. ti splatter k pap… , milame gia to gelio tou aiwna edw pera. trexoun ta tsisa sto patwma k mou pire ti sfouggaristra o Mike re p…. mou.

    Ma einai fisiologiko diladi diavazontas ena keimenaki na trexoun ugra apo matia k ….?????? oxi peite mou eseis fantastikoi anagnwstes pou mallon den exete kaei akoma mexri to kokkalo, oper k sunexizete na diavazete ta apokuimata mias kapsalismenis – sfouggaroxtupimenis fantasias.

    sas lupamai, opws lupamai k ti mamaka mou pou pali tha plenei sentonia nuxtiatika!!!! xexexex

  2. «ta apokuimata mias kapsalismenis – sfouggaroxtupimenis fantasias.»

    ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Δεν έχω λόγια, πραγματικά!

  3. re man pragmatika den eisai kala re file!!! ta diavasa re c kai to symperasma einai oti xreiazesai voitheia, kai ta narkwtika kanoun kako telika…
    pwww re file!!! ti fovera pragmata grafeis agori m??? exw meinei mlks alla kwlogoustara re file! ayth einai h alhtheia!!! wraios!!! :DDD

  4. dg. canidor…welcome to the Domino Zone….xairomaste poly pou se exoume mazi mas…tora omos tha prepei na peraseis apo tin mystiki diadikasia myisis.kai se afto prokalo ton Domino aftoprosopos na sou pei tis anatrixiastikes mystikistikes kai frikiastikes teletes pou ginontai se afto edw to blogi…I dare you!

  5. Ο παπάς ομολογώ ότι μου θύμισε έναν παπά θείο μου με μεταλλικά μέρη στο σώμα του επίσης (χωρίς σχόλια), ενώ θέλω να δω τον Μεχμέτ και κάπου αλλού (ενδιαφέρουσα φυσιογνωμία: μουσουλμανικής καταγωγής χριστιανός μονόχειρας).
    Η σημερινή μου απορία είναι αν η Μικέλα είχε γίνει και αυτή λυκάνθρωπος πριν σκοτώσει τον παπά.
    ps.Κάθε splatter που σέβεται τον εαυτό του έχει και μια σκηνή με μυαλά στους τοίχους (παράλειψη !).
    Πάρα πολύ καλό . Μπραβο μπράβο.
    4/4

  6. καλά… δεν ξέρω τι να πω!!
    Έχω μείνει Αναύδου και Αφώνου γωνία, θα το γυρίσω από Prince σε Marlboro Light, θα χαρίσω την κόπια του Εξορκιστή (ντιρέκτορς κατ) γιατί μου πέφτει «λίγη», άι γουλ θιι α πουθικατ τουου και…
    Ε, ναι ρε π***** μου, ΘΑ ΣΦΟΥΥΓΑΡΙΣΩ ΕΓΩ !!!!!!

    ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ (ζεματάνε-λέμε)!!

  7. @Aerosol: Να φανταστείς ούτε εγώ ήξερα πως θα καταλήξει. Έφαγα όλα τα νύχια μου, ποδιών-χεριών, και ήπια τέσσερα λίτρα γάλα…!

    @Dg.Canidor: Ε όχι και τα ναρκωτικά κάνουν κακό! Ε όχι και δεν είμαι καλά! Μπήκες στο ιστολόγιό μας να μας βρίσεις;;;
    Ευχαριστώ ρε φιλάρα!!!!!Να είσαι καλά!

    @Ialena2g: Μα γιατί τον τρομάζεις τον άνθρωπο; (Να σε πω τώρα που δεν μας ακούει κανένας, μου την λες και εμένα αυτήν την τελετή γιατίς δεν έχω ιδέα;;; Θέλεις να σε χρίσω οφίσιαλ χάι πρίστεςς;;;; )

    @Lina: Πωωωωω, ξέχασα τα μυαλά…Έχεις απόλυτο δίκιο! Μμμμμμμ,θα σου γνωρίσω τον φίλο μου τον Μεχμέτ αν μου γνωρίσεις τον θείο σου…
    Δεν μπορώ να σε πω αν η Μικέλα έγινε λυκανθρωπούλα! Πώς θα γράψω εγώ το The Nebraska Trilogy part XIII; Με λες;;;;;
    Αλλά ποιο πολύ απ’όλα μ’ άρεσε ο τρόπος βαθμολογίας! 4/4;;; Γιατί 4; Και όχι 5; Η 10; Η 20; Ξέχασα τον τόνο στα διαζευκτικά αλλά βαριέμαι να γυρίσω πίσω πάλι…
    Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και τα καλά σου λόγια!

    @Φαίη: Για να πω την αλήθεια, μου σκάσανε πολλά φράγκα για να βάλω τον παπά να καπνίζει Marlboro lights, αλλά εσύ μην το γυρίζεις, μη γίνεσαι θύμα του χυδαίου μάρκετίνγκ μου!
    Όχι, δεν σ’ έχω για σφουγγάρισμα, είχα ονειρευτεί για σένα μια καλύτερη ζωή! Άσε με να σε κάνω να νιώθεις βασίλισσα!
    Κάηκα! Θενξ φιλενάδα!

  8. OXI AΛΛΑ ΖΩΝΙΑΝΑ

    ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗΣ

    ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

    ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗ-ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑ.

    ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ,TO SITE Ή ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ.
    http://skai-anemologio.pblogs.gr/2007/11/ekstrateia-kata-twn-oplwn-oxi-alla-zwniana.html

  9. Έτσι όπως το ακούς Χριστιάνα μου…

  10. καλημέρα,
    ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ να με κάνεις, εγώ θα’ μαι πάντα εδώ για σένα, να σφουγγαρίζω τα αίματα που αφήνουν πίσω σου οι σπλατεριές σου…

    Στην πραγματικότητα είμαι μια μεταλλαγμένη Σταχτοπούτα και μην μου το χαλάς…

  11. Εχω μείνει ξερή, χλωρή και ντάμα κούπα…καλό είναι αυτό τώρα;
    Δεν ξέρω και χαρτιά με το συμπάθιο και με το μαχαίρι …εεεεελααα πάρε πάρε…το αφεντικόοοοο τρελάααθηκε λέμε!

    Πρεπει να το προσέξω αυτό με κόλλησες!
    Μη βάζεις πολλά αίματα με τρωμάζεις!
    κουκουρούκου μάντολες!
    βαριόμουν το πρωί νιαρ νιαρ νιαρ….
    φιλιά

  12. @Φαίη: Το σωστό είναι Γενετικά Τροποποιημένη Σταχτοπούτα, το «μεταλλαγμένη» το χρησιμοποιεί λάθος ακόμη και η Greenpeace!

    @Χριστιάνα: Και εγώ τρομάζω από τα πολλά αίματα, μη νομίζεις. Απλά σκέφτομαι ότι είναι κέτσαπ, μετά σκέφτομαι μακαρόνι, μετά σκέφτομαι ότι πεινάω και μετά ξεχνάω τον φόβο μου γιατί σκέφτομαι τα μακαρόνια! Φιλούδια!

  13. ό,τι πεις!!!

    πάντως είμαι πιστοποιημένο λέμε, έλεγμένη διαδικασία παραγωγής (η καλή μου νεράιδα έχει πτυχίο γεωπονικής) και ΔΕΝ είμαι από την Ταϊβάν.
    Θέλω περισσότερους εξορκισμούς ΤΩΡΑ!!
    Με έκανες να ξεχάσω τις λευκές σως και να αξιοποιήσω εκείνα τα τοματάκια που είχαν πάθει κατάθλιψη στο ράφι…

  14. Χαίρομαι που τα αίματα σου άνοιξαν την όρεξη!
    Εξορκισμοί τέλος, πάμε για άλλα! Σκέφτομαι κάτι για εξωσωματικές εμπειρίες…

  15. Μόνο η «ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΖΩΝΙΑΝΑ» Αναστασία κατάλαβε το πνεύμα του ποστ σου (και εγώ βέβαια).

    λολολολολ

  16. Όπως έχω ξαναπεί, όλα μου τα κείμενα έχουν διττή σημασία.

    Αν και στο συγκεκριμένο αυτό που υποβόσκει είναι : LEGALIZE IT ΜΑΔΑΦΑΚΕΡΣ!!!!

  17. Πρώτον να χαίρεσαι τη Μικέλα και τον Μάικ, καθότι γιόρταζαν τις προάλλες, των Ταξιαρχών, βρε… Κέρασαν τίποτα ή μ’ αυτά και μ’ αυτά που καιρός για γιορτές; Πάντως το φοντανάκι είναι πάντα μια καλή λύση…

    Δεύτερον: τι ομάδα είναι ο Μάικ; (και αίματος και στο ποδόσφαιρο).

    Τρίτον: για τις κατσίκες, δεν ξέρω αν τρώνε κρουασάν. Πάντως εγώ σε μια γάτα είχα δώσει κολοκυθάκι βραστό, ψωμί σε παπάρα από χωριάτικη και λίγο ούζο και τα έκανε να! Ζήταγε κι άλλα… (Όταν ήμουν μικρή…)

    Τέταρτον: προς την Αναστασία με τα ζόρια της: Εδώ βγήκε κοτζαμάν Βουλγαράκης και τους είπε όχι να μην έχουν όπλα αλλά να ξέρουν πότε να τα χρησιμοποιούν… Και καλά, πες ότι μαζεύονται εκατομμύρια υπογραφές. Πίκτσουρ ιτ ντομινο: τυπώνονται χιλιάδες σελίδες με υπογραφές και τις πάει μια αντιπροσωπεία στο χωριό και τους λέει: Παιδιά η Ελλαδα (και η Κύπρος) ψήφισε και αποφάσισε »στοπ στην οπλοκατοχή-οπλοχρησία». Παραδώστε τα όπλα σας, από σφεντόνα μέχρι κανόνι. Αυτοί τι θα κάνουν;;;
    Ρε τι λέτε, ρε…
    (Όχι ρε γαμώτο, μόλις μου χύθηκε καφές πάνω στο πληκτρολόγιο, αλλά δουλεύει…)

  18. ya, ya
    λιγλαλάιζιτ μάδερ φάκερς, ντοντ κριτισάιζιτ λέμε !!!

  19. Λιγκαλάιζιτ, εννοούσα, αλλά, ξέρεις, άμα είναι καλό-τα σαρδάμ αναπόφευκτα!!

    Περιμένω νέο post – μάνατζέρ σου θα γίνω τελικά !

  20. Έξορισμένη στο Ρέθυμνο, λίγο κάτω από τα Ζωνιανά (μου απαγορέψανε την είσοδο στη χώρα ρε γμτ, πάλι) έχω να σας πω λιγκαλαϊζ δε λιγκαλαϊζ σαν την χλωρίδα εδώ δεν έχει, στην Ολλανδία το έχουνε πρώτο πράμα κι εμείς αντί να δώσουμε ονομασία προέλευσης χτυπάμε για άλλη μια φορα τη γεωργία της χώρας μας.. ΑΙΣΧΟΣ!
    Δε με λες ρε Ντόμινε, για τα κακά μου λόγια θα με ευχαριστήσεις? Είναι από τα βάθη της καρδίας μου, αλήθεια! Τουλάχιστον για τα βάθη, υπάρχει ντιμπεϊτ για το αν έχω καρδιά η΄την έχασα σ’ εκείνη τη σκοτεινή μάχη.. Άσε, μεγάλη ιστορία, για καμια άλλη φορα…

    Ον α μορ σεριους νοουτ, μεγάλε, έχω το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσεις, άμα κωλοβαράς καμια μέρα, εμ εσ εν μι να τα πούμε.

    Α! Ναι, παραλίγο να το ξέχναγα, τα σπας ρε φίλε, σαν εσένα, απλά, δεν εχει! Κιπ ον γκρουβιν

  21. @ Taxitzou: Μερσί μπουκού!!! Τους χαίρομαι, αλλά τρίχες μπέιμπι κέρασαν…
    Ο Μάικ έχει ομάδα αίματος κίτρινη και στο ποδόσφαιρο υποστηρίζει «Παν-ντο-μινιακός, και από πίσω και από μπρος». Τι αισχρός που είμαι…
    Η γιαγιά μου τάιζε τον σκύλο φασολάκια…
    Σε αυτό το ιστολόγιο δεν μιλάμε σοβαρά, οπότε δεν πα να αυτοκτονήσουν όλοι με τα όπλα τους; Σκασίλα μου…
    Πάειιιιιι ο καφέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες. Αφού δουλεύει όλα ΟΚ!
    Γεια σου Ταξιτζού τεράστια!

    @Φαίη: Σαν ένα καλό σαρδάμ δεν έχει!
    Ανέβασα ένα ποστ τις προάλλες αλλά το κατέβασα αμέσως γιατί ήταν μάπα, ευτυχώς το είδαν μόνο δύο. Ξέρεις τι γίνεται; Επειδή είμαι και γαμώ ψυχολογικά δεν μπορώ να γράψω! Μου έχει φύγει όλη η έμπνευση, γιατί όταν οδηγώ και και κόβω τιμολόγια αντί να σκέφτομαι μαλακίες, σκέφτομαι άλλα! Πρέπει πρώτα να γίνει κάτι να γυρίσω στα συνηθισμένα.
    Γιατί όπως λέει και η ποιήτρια: Γιατί να διαλέξεις την μοναξιά της συγγραφής ενώ η πραγματική ομορφιά υπάρχει στους ανθρώπους;

    Μάνατζερ ε; Χμ….Θέλω ευνοϊκούς όρους γιατί θα κυκλοφορήσω την δουλειά μου στο ιντερνέτι και ο καθένας θα δίνει ότι έχει ευχαρίστηση!

    @Αδελφή του Ειδώλου: α) Είσαι παρανοϊκή!
    β) Ον ε μορ σίριους γουάτ;
    γ)Σε ευχαριστώ για τα κακά σου λόγια!!!!
    δ) Σαν τον Τέρι Πράτσετ δεν έχει!
    ε) Οι γεωργοί φέτος πήραν έναν σκασμό λεφτά, άστους απεκεί! Εγώ ξέρω πόσα πλήρωσα…
    στ) Έχασα την έμπνευσή μουυυυυυυ :’-(

  22. Στη ντουλάπα κοίταξες? Πίσω από το πλυντήριο?
    Μη μου ανησυχείς, σε έχω καλυμένο, υπομονή ως τα Χριστούγεννα και η δανειστική μου βιβλιοθήκη του δε ρεσκιου!

Σχολιάστε

