Παιχνίδια και άβαταρ: Μια πραγματική ιστορία με πολύ σεχ. Σεχ σε λέω, σεχ.

Προψέ το απόγευμα είχα βγει στο μπαλκόνι και έκανα ένα τσιγάρο. Χάζευα το χιόνι και ταυτόχρονα ρουφούσα από την κούπα μου με τον Γκούφι κοφτές γουλιές τσάι μήλο εκ Τουρκίας. Είχα πέσει σε σκέψεις, γιατί ο Χάρης μου είχε στείλει πίσω ένα κοντέινερ ζωοτροφές. Ήταν λέει πολύ χοντροαλεσμένες.

Αφού σκεφτόμουν πως θα ρεφάρω, ακούω έναν θόρυβο και σήκωσα το κεφάλι ψηλά. Ήταν ένα κίτρινο αεροπλανάκι της DHL. Να με συγχωρέσουν οι κύριοι ιδιοκτήτες άλλων εταιρειών με παρόμοιες υπηρεσίες αλλά στην βιτρίνα του καταστήματος μοντελισμού υπήρχε μόνο κίτρινο αεροπλανάκι της DHL. Ας βγάλουν και αυτοί τέτοια έτσι ώστε να τα βλέπω και να αποκτήσουν μια θέση στις ιστορίες μου.

Ξαφνικά βλέπω να πέφτει ένα δέμα από το αεροπλάνο. Ευτυχώς του φορούσαν αλεξίπτωτο. Ήρθε και έσκασε ακριβώς μπροστά στα πόδια μου. Σκέφτηκα να μην το ανοίξω, γιατί τώρα τελευταία με κυνηγούσαν κάτι περίεργοι τύποι. Αλλά από την άλλη σκέφτηκα, τι θα έλεγε ο προπάππους μου αν με έβλεπε από εκεί ψηλά; Αυτός πολέμησε στις Θερμοπύλες, και εγώ ο εγγονός του φοβόμουν να ανοίξω ένα δέμα;

Τελικά το άνοιξα. Ήταν άδειο. Παίρνω τον αναπτήρα και κοιτάζω καλύτερα υπό το φως του. Υπήρχε ένα χαρτάκι στον πάτο.

«Πες μου γιατί γουστάρεις το άβατάρ σου. Παντοτινά δικός σου, Harisheiz

Είχα πάθει σοκ με το ότι ενώ τον σκεφτόμουν εκείνη την ώρα, τσουπ, έσκασε και το γράμμα του. Επίσης είχα πάθει πλάκα και με το θράσος του. Εμ μου είχε στείλει πίσω το κοντέινερ, με κορόιδευε κιόλας. Αλλά αποφάσισα να του απαντήσω. Πήρα ένα μεγάλο ρολό κωλοπέιπερ και το καλό μου το μολύβι και ξεκίνησα να γράφω.

Το πρώτο μου άβαταρ ήταν μια εικόνα με ένα δελφίνι και μια αγελάδα στην θάλασσα. Συμβόλιζε την δουλειά μου και το παράλογο, του οποίου είμαι μεγάλος φαν. Πολύ σουρεάλ. Μια μέρα όμως, η χάθηκε, σαν να έπαθε κάτι το WordPress και μου έκανε delete. Επίσης μια από εκείνες τις ημέρες την ανέβασε και ο Χάρης στο ιστολόγιό του, οπότε κάηκε το θέμα.

Χωρίς πολύ πολύ σκέψη, κοιτάχτηκα στον καθρέφτη, και με έβγαλα μια φωτογραφία. Ναι, είμαι ο Donkey Kong.

Ο Donkey Kong είναι μια μορφή πολύ ψαγμένη. Όταν ξεκίνησε την πορεία του, ήταν κακός. Άρπαζε πριγκιποπούλες και τις έκλεινε σε απόμακρα κάστρα. Μ’ αρέσουν οι κακοί χαρακτήρες. Αυτός είναι ο λόγος νούμερο 1).

Μετά από πολλά χρόνια, ήρθε μια εταιρεία και του λέει του Donkey: Donkey, θα σου κάνω ένα παιχνίδι με πρωταγωνιστή εσένα, αλλά δεν μπορείς να είσαι κακός. Πρέπει να αλλάξεις πλευρά. Σαν ανταμοιβή θα σου δώσω και μερικές μπανάνες παραπάνω. Ο Donkey δέχτηκε.

Στο παραπάνω περικλείονται πολλοί λόγοι. Συνεχίζω την αρίθμηση από παραπάνω:
2) Πούλησε την ιδεολογία του για ένα μάτσο μπανάνες (χρήματα, δόξα, σεξ για άλλους). Μ’ αρέσουν αυτοί που ξεπουλιούνται πολύ εύκολα για το χρήμα. Το χρήμα και η απληστία κάνουν τον κόσμο να γυρίζει.
3) Ακόμη και οι «καλοί», έχουν λόγο να είναι καλοί. Ο Donkey έγινε καλός για τις μπανάνες και τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Όλοι αυτοί οι «καλοί» γύρω μας για κάποιον λόγο είναι έτσι. Χρήμα, δόξα ή σεξ. Ή και τα τρία. Μ’ αρέσουν οι καλοί με αιτία.

Ο Donkey στην αρχή έκανε χαμαλοδουλειές. Ανέβαινε σκάλες, κατέβαινε σκάλες. Αυτό ήταν και κυριολεκτικό και μεταφορικό. Σκαλί σκαλί ανέβηκε και έπιασε την επιτυχία. Οπότε:
4) Μ’ αρέσουν αυτοί που αποκτούν κάτι με την δουλειά τους και γίνονται μεγάλοι και τρανοί.
5) Μ’ αρέσουν αυτοί με ιδιόκτητα νησιά
. Και ο Donkey έχει.

Οι παρακάτω λόγοι είναι πιο ελαφριοί, αλλά εξίσου σημαντικοί:

6) Μ’ αρέσουν οι μπανάνες. Και έχει πολλές.
7) Έχει μπράτσα. Θα γούσταρα να έχω τέτοια μπράτσα.
8) Φοράει και γαμώ τις γραβάτες.

Αφού σκούπισα τον ιδρώτα μου, πήρα το χαρτί και το έβαλα στο κουτί ξανά. Σφυρίζω και το αεροπλανάκι ήρθε και το πήρε πίσω. «Πέτα μικρό μου αεροπλανάκι» , του λέω, «πέτα σαν τον άνεμο.»

Και αυτό πέταξε, και χάθηκε στο σεληνόφως.

Χάρη, ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι. Εγώ καλώ με την σειρά μου να συμμετάσχουν τους: Taxitzou, Μετεωρίτη, Aerosol.

13 responses to “Παιχνίδια και άβαταρ: Μια πραγματική ιστορία με πολύ σεχ. Σεχ σε λέω, σεχ.

  1. Ευχαριστώ για την πρόσκληση domino. Αν (λέω «αν»!) σκαρφιστώ καλή ιστορία, θα την ανεβάσω. Αν μου βγει μπούρδα, θα κάνω πως δεν άκουσα! ΟΚ;
    [Εύχομαι οι γιορτές να σε βρουν με νησί.]

  2. Ρε έχω πεθάνει στο γέλιο! 😀 Πραγματικά έχεις ουσιαστικούς λόγους που διάλεξες αυτό το άβαταρ!

    Α! Και μη σε χαλάει ρε η φάση με τις ζωοτροφές, στείλε μου άλλη παρτίδα εμένα. Οι άλλες που είναι χοντροαλεσμένες δεν κάνουν για αγελάδες γιατί δεν γίνεται σωστά η πέψη… Για κόκα κόλα είναι μια χαρά όμως.

    (εύχομαι κι εγώ οι γιορτές να σε βρουν σε νησί, δικό σου!)

  3. ρε άντε κάνε καμιά δουλειά παλιοτεμπελχανά που σε μάραναν τα νησιά και τα άβαταρ.
    καλά σε έχει χαλάσει πολύ ο έρωτας….το περίμενα βεβαίως βεβαίως αλλά εσύ το έχεις σκίσει το θέμα.
    Λοιπόν πούλα καμιά ζωοτροφή, και αν δεν πάρεια κανα τηλέφωνο στο λέω δεν σου ξαναμιλάω.

    Αντε τώρα θύμωσα!!!!

  4. @Aerosol: Δεν κατάλαβες καλά, αυτό το πράμα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ! Να στρώσεις τον κώλο σου και να γράψεις 😀

    Σε ευχαριστώ για την ευχή σου!

    @Harisheiz: Και βέβαια έχω ουσιαστικούς λόγους, τι νόμιζες, έτσι κουτουρού βάζουμε ότι μας κατέβει στο μυαλό; Έστω αυτό το αμύγδαλο που έχω στη θέση του…

    Όχι κόκα κόλα…είμαστε της ΛΟΥΞ και της ΕΨΑ!

    Ευχαριστώ και εσένα για την ευχή σου!

    @Vassiliki: Πωπω, τι χώσιμο είναι αυτό βρε Βάσω; Συγχώρεσέ με! Τι πρέπει να κάνω για να εξιλεωθώ;;;

    Ακούς εκεί τεμπελχανάς!!!! 😀

  5. ΨΥΧΗ ΜΟΥ,
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΤΑΡ; Τρώγεται;!
    Να σου πω, δεν ΣΕ κάνω πλάκα, εξήγησέ μου ακριβώς τι ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ γιατί νιώθω ντροπιασμένη!
    Για αυτό άργησα να σου απαντήσω…
    Και μετά σκέφτηκα, γουάτ δε φακ, θα ρωτήσω το αγαπημένο μου domino και αυτός θα μου καθαρίσει τα γυαλιά, θα βέλει τεχνητά δάκρυα στα ματάκια μου και θα ξεστραβωθώ κι εγώ επιτέλους και μετά… ό,τι θες!

  6. Άβαταρ καλέ είναι η φωτό σου!!! Εσύ έχεις έναν μετεωρίτη. ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Το σκέφτηκες πάρα πολύ καλά, εγώ δεν κοροϊδεύω κανέναν, μπορείς να με ρωτάς ότι θες. Το μόνο που δεν επιτρέπω να με ρωτάνε είναι το τι έφαγα χθες το μεσημέρι.

    Κάνω και πεντικιούρ άμα γουστάρεις!

  7. να σε κανω μια ερωτηση ρε ομορφε;
    …εχμ..τι εφαγες χτες το μεσημέρι;
    δηλ. τί τωρα τσαντιστηκες;χιχιχι

    ολα τα λεφτα λεμε!
    οι γιορτες να σε βρουν σε δικο σου νησι, στον δικό σου πλανητη
    με την γκομενα που γουσταρεις…
    ολο παπαριες λεω…
    δεν ειμαι καλα..νιαρ νιαρ..
    ανεβασέ με
    φιλιά
    εγω
    με αβαταρ μια κοτα

  8. ΟΚ, ΟΚ !!
    Ευχαριστώ που με ξεστράβωσες 🙂

    Κάτι θα κάνω. Ένα ακόμα μεγαλειώδες «ΚΑΤΙ» και φυσικά θα σε ενημερώσω!!
    Λες να… άμα… εμ… ψηλά… άστρα… (σκέφτομαι τώρα την ιστορία μου!)

    Φιλιά, τα λέμε!!

  9. @Χριστιάνα: Έφαγα ένα γαμημένο λαχανόριζο και μου έχει ταράξει το στομάχι…
    Την γκόμενα που γουστάρω την έχω 😉
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου!

    Γιατί όμως δεν είσαι καλά;;; Μόνο που το είπες θα κάτσω και θα γράψω κάτι για σένα!

    Και για άβαταρ δεν έχεις μια κότα, σε φαντάζομαι αλλιώς. Μια γάτα αγκύρας που χασμουριέται δίπλα στο τζάκι και κοιτάζει υποτιμητικά το ηλίθιο αφεντικό της!

    Φιλιά!

    @Φαίη: ΕΤΣΙ,ΕΤΣΙ!!!!!!!!!!!!!

  10. αχ… τι καλός που είσαι θα βάλω τα κλάματα!
    μου αρέσει το άβαταρ που μου εδωσες…!
    αντί για γκρι θα προτιμήσω το μωβ…μου πάει λένε…
    είναι κι αύτη η Αγκυρά στη μέση…
    δεν ήμουν καλά…ναι
    ειναι που σκανε πολλες μαλακίες μαζί
    και απο φάπα γίνεται σφαλιάρα,μπάτσα, χαστούκι..
    αλλά η μάνιτα των καιρών εναντίον μου κόπασε
    και ….φιου φτηνά την γλύτωσα!

    φιλιά πολλά!
    εύχομαι καλές γιορτές και χρωματιστές, σε όλους!

  11. Και με πιααααααααάνουυυυν τα κλαααααάμμααατααααααααααααα, πουυυυυυυυυυ ‘μαιιιιιιι μοοοοοοοόννοοοοοοοοοοςςςςς χαραααααααααααααάμαααααααταααααααααααααα………………

    Αχ, αυτή η Αγκυρά, αυτή τα φταίει όλα!

    Και αφού την γλύτωσες όλα καλά. Έγινες πιο δυνατή τώρα (μπλιαχ, τι μπανάλ που είμαι…)

    Καλές γιορτές παιδάκια!

  12. Άι θοτ άι θο ε πούθι κατ!

Σχολιάστε

