Ο φυγάς υπό το σεληνόφως

Πουλιάμ’,

Σας γράφω από το μακρινό Κονγκό. Εδώ πέρα δεν υπάρχει ούτε ίντερνετ, ούτε τίποτα. Αυτό το μήνυμα που διαβάζετε τώρα το υπαγόρευσα από ένα δορυφορικό τηλέφωνο στον φίλο μου τον Κωστάκη από τον δεύτερο, και τον παρακάλεσα να το αναρτήσει.

Εδώ πέρα με έσπρωξε η πουτάνα η κενωνία. Δυστυχώς δεν μπορώ να σας πω τον λόγο για τον οποίο ήρθα εδώ. Απλά στην Ελλάδα δεν με συμπαθούσαν πολλοί.

Δεν ξέρω πόσο καιρό θα μείνω εδώ. Θα εξαρτηθεί από το εάν και πότε θα ηρεμήσει η κατάσταση.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια και για την υποστήριξή σας τόσο καιρό. Το ιστολόγιο θα είναι εδώ, σαν ένα μενίρ, το οποίο θα υπενθυμίζει την ύπαρξή μου στον μάταιο τούτο κόσμο. Όποτε έχω ευκαιρία θα επικοινωνώ μαζί σας και θα σας επισκέπτομαι να σας λέω ένα γεια.

Λυπάμαι που σας αφήνω, αλλά η ζωή καμιά φορά φέρνει τα πράματα έτσι όπως δεν τα περιμένεις.

Αριβεντέρλα φίλοι μου.

Με πολύ αγάπη,
Domino

11 responses to “Ο φυγάς υπό το σεληνόφως

  1. Ώπα, φίλε!
    Νά’σαι καλά.

  2. (Αν δεν κάνεις πλάκα, βέβαια): Θα μου λείψουν τα κείμενά σου. Μην κοιτάς που δεν σχολίαζα. Είμαι φαντικός αναγνώστης σου. Αλλά δεν έχω πια χρόνο. Κι εμένα η ζωή με πήγε αλλού. Καιρός να γράψεις το βιβλίο σου, αν δεν το έχεις ήδη γράψει. Το Κονγκό προσφέρεται για κάτι τέτοια.

  3. και ποτε θα ερθεις ναμ δεις;

  4. Ααααα, μου χάλασες το κόνσεπτ!!
    ΜΗΝ τολμήσεις και δεν ανεβάσεις κι άλλα τέτοια posts, γαμώτο σου-γαμώ, μου φτιάχνουν τη μέρα σε λέω!!

    Σοβαρεύομαι τώρα.
    Κοίτα να είσαι καλά και όλα τα άλλα δεν μετράνε. Γράφεις φοβερά -για μένα πάντα-και θα μου λείψεις αν είσαι όντως στο εσωτερικό σου Κονγκό. Παρόλα αυτά, θέλω να στείλεις φιλιά στον λεπρό. Και όταν σε πιάνει εκείνη η φαγούρα, ξέρεις εσύ, όταν ψήνεσαι από τα… δημιουργικά «δέκατα» να κάθεσαι στο πληκτρολόγιο και να ανεβάζεις λεπρούς. Και παπάδες. Και Νεμπράσκες.

    Και μακάρι να ακούσεις αυτό που σου είπε ο/η zboutzam!

    Φιλιά πάρα πολλά βρε Domino!

  5. ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟΨΕ…
    ΑΠΟΨΕ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙ…
    ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΗΜΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ…
    ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ, ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ…
    ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ, ΟΥΤΕ ΑΥΡΙΟ, ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΤΕ ΠΟΤΕ
    ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΚΑΗΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙ..
    ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ Η ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ?
    ΑΧ ΒΡΕ ΚΙ ΕΧΩ ΤΑ ΜΑΝΤΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΞΕΣ ΣΤΑ ΑΠΛΥΤΑ!
    ΤΙ ΛΕΩ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΓΜΤ!
    ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ Ε?Ε?Ε?

  6. ή που μας δουλεύεις ή που … δεν μας δουλεύεις.
    αν έλεγες βέβαια ότι μετοίκησες στον άρη, θα σε πίστευα περισσότερο…
    όωπς και να’ χει να είσαι καλά, να φοράς αντηλιακό, να πίνεις πολλά νερά και να είσαι … καλά….

    φιλιά πολλά

  7. Dominako elpizw na min talaipwritheis k na peraseis ena etos ksegniasto k isixo.

    (Eides pou egw sou euxomai enw esu me ksexases???)

    Filia

  8. Θα κάνεις καλό μαύρισμα, το μόνο σίγουρο…

  9. Καλή διαμονή και καλή επιστροφή.

Σχολιάστε

