Η επιστροφή από το Κονγκό: Ο Τζαφάρ.

Εδώ και μερικές μέρες προσπαθώ να προσαρμοστώ στην νέα -παλιά δηλαδή- πραγματικότητα. Δηλαδή όχι πλέον σκούπισμα με φύλλα και φαγητό το οποίο δεν έχει τρίχες. Και δεν φέρνει σε ποντίκι. Εκεί στην έρημο το μεγαλύτερο ζώο είναι ο αρουραίος. Επίσης προσπαθώ να ξαναβρώ την γραφή μου, αλλά εκεί που ήμουν ούτε καν μιλούσα,γρύλιζα, οπότε το ότι θυμάμαι ακόμα το αλφάβητο είναι άξιο αναφοράς.

Ρε πούστη, αυτός ο Burial είναι όντως τόσο βαρύς ή εγώ απλά είμαι τόσο χαϊβάνι;

Εκεί στο Κονγκό έκανα μερικές πολύ ενδιαφέρουσες γνωριμίες. Ένας ήταν ένας Ιρακινός, ο Τζαφάρ, ο οποίος είχε καταλήξει εκεί λόγω παντρειάς. Σώγαμπρος. Αυτές οι κονγκολέζες είναι πολύ άτιμες και τους τυλίγουν τους άντρες τσακ μπαμ. Η παγκοσμιοποίηση είχε κάνει καλό στα αισθηματικά του, ενώ αντιθέτως τα δικά μου τα ρήμαξε.

Με τον Τζαφάρ κάναμε πολύ παρέα, διότι ήμασταν συνάδελφοι. Ανήκαμε στο εργατικό δυναμικό μιας εταιρείας η οποία μάζευε καρύδες. Το απογευματάκι πίναμε μαζί μπύρες, τραβιόταν μετά από τόση κούραση και τόση ζέστη.

Και εδώ αρπάζω τη ευκαιρία από τα μαύρα της μαλλιά και θα σας εξηγήσω τον λόγο για τον οποίο όλοι οι σκληρά εργαζόμενοι στο λιοπύρι πίνουν αβέρτα μπύρες. Όπως οι μπετατζήδες που κάθε απόγευμα αφήνουν πίσω τους τόσα κουτάκια, που φτάνουν να φτιαχτούν και τα αλουμίνια του σπιτιού.

Ο λόγος λοιπόν είναι οι ηλεκτρολύτες. Η μπύρα, που όπως πολλάκις έχω πει ονομάζεται και αγίασμα, είναι καταπληκτική στο να αναπληρώνει τους χαμένους ηλεκτρολύτες του σώματος. Βέβαια που το ξέρει αυτό ο αλβανάκος ο Φισνίκ, που ο παππούς μου τον ονόμασε Φώτη γιατί τον βρήκε τότες ψόφιο μέσα σε ένα χωράφι των Φώτων, δεν το γνωρίζω, αλλά το πόιντ είναι ότι έχει ξεσκισθεί (παρατηρήστε το «θ» και όχι το «τ», δίνει μια άλλη ποιότητα στη γραφή) να πίνει μπύρες.

Επίσης, η Άμστελ η πεντακοσάρα γι’αυτό ονομάζεται και «μπετατζίδικη».

Ξαναγυρνάω στο θέμα μου λοιπόν -ναι, υποβόσκει κάπου θέμα- και συνεχάου. Ο Τζαφάρ που λέτε όταν έμαθε ότι θα ξαναγυρίσω στην πατρίδα γιατίς πλέον όλοι μου οι εχθροί είχαν ψοφήσει, μου ζήτησε να τον πάρω μαζί μου. Και την γυναίκα του και τα επτά (εφτά) παιδιά του.

Επειδής ήταν πολύ αφάν γκατέ και οτ κουτούρ, πολύ κουλ τυπάκι και φάνκι φατσούλα, δέχτηκα. Είπα κρίμας είναι ο άνθρωπας (ο εργοδότης μας θα έλεγε «κρίμας είναι το ζωντανό», τέτοιος σκατόψυχος και ρατσιστής ήταν), δεν πρέπει να τον αφήσω εδώ στη μιζέρια. Οπότες του πλήρωσα τα εισιτήρια με τις λίρες που έκρυβα μέσα στη γλάστρα, διότι εγώ δεν τις εμπιστεύομαι τις τράπεζες, και τον έφερα.

Η δουλειά που του βρήκα ήταν μπάτλερ στο σπίτι μιας φίλης μου της οποίας της στάζουν τα ευρά από τα μπατζάκια. Όποτε φοράει παντελόνια γιατί συνήθως κυκλοφορεί με κάτι φούστες σαν ζώνες. Το Τζαφάρ έγινε Ζαφείρης και ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Και ο Τζαφάρ, όπα, Ζαφείρης, λάθος, γιατί καθάριζε πολλά λεφτά, και η φίλη μου γιατί δούλευε ο τύπος σκληρά (μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό) και εγώ επειδής είχα καταφέρει να τον αποκαταστήσω και δεν τον έφερα άδικα, διότι το είχα άγχος. Είμαι και πονόψυχος ο πούστης.

Τα προβλήματα ξεκινήσανε ένα βράδυ, ή καλύτερα μια νύχτα, που έλιωνα σε αυτήν την μπούρδα το Facebook αντί να κοιμάμαι ή να είμαι έξω τουλάχιστον να βρω καμιά τελειωμένη που να κάνει πλιτς-πλιτς (είμαι ένα σεξιστικό γουρούνι, το πιστεύω), χτύπησε το κουδούνι της πόρτας. Κοιτάζω από το ματάκι και δεν βλέπω τίποτα, μια μαυρίλα. Ανοίγω την πόρτα και αντικρίζω μπροστά μου την κυρα-Ζαφείρενα.

«Α, γι’αυτό έβλεπα μια μαυρίλα», σκέφτηκα.

Μου σκάει ένα μπουκέτο στη μάπα σαν εκείνο που μου έριξε ένας τύπος πριν είκοσι χρόνια στο γυμνάσιο. Αλλά έπρεπε να το δείτε τον τύπο μετά πως τον έκανα εγώ…Τέλος πάντων, αφού συνήλθα, την ρωτάω τι έγινε και μου αρχίζει σε έντονο ύφος τα κονγκολέζικα.
Προσπαθούσα να καταλάβω τις λέξεις ανάμεσα στα σάλια που πετούσε. Κάτι για «ίντερνετ» έλεγε, κάτι για «σεχ» (όχι σεξ γιατί οι βλαμμένοι στο ιν.γκρρρρρ το γράφουν έτσι και θέλω να φέρω κόσμο στο μπλόγκι με ρουφιάνικους τρόπους) και κάτι άλλα ακαταλαβίστικα.
Μου πέρασε από το μυαλό ότι έκανε τίποτα με την φίλη μου την αφεντικίνα του. Εκείνη την στιγμή ξενέρωσα γιατί εγώ προσπαθώ χρόνια να την ρίξω, και αυτός την έφαγε σε δύο μήνες;

Μετά από πολύ προσπάθεια κατάλαβα ότι ο Ζαφείρης είχε αγοράσει ένα λαπτόπι και μια σύνδεση από αυτές τις ασύρματες που σου πιάνουν τον κώλο για να έχει ίντερνετ. Διότι και καλά το χρειαζόταν στην δουλειά του. Εμ έλα που ο Ζαφείρης είχε εξελιχθεί σε έναν πρώτης τάξεως τσοντιάρη και την κυρά του την είχε αφήσει χωρίς κοκό πόσο καιρό…

Την άλλη μέρα το απόγευμα, πήγα στο σπίτι της φίλης μου. Αφού ήπιαμε ένα ποτό και είπαμε πέντε-έξι βλακείες, μου είπε ότι τα είχε φορτώσει στον κόκκορα ο υπάλληλός της και κλεινόταν στο γκαράζ με το λαπτόπι παρέα για ώρες.

Έφυγα σκεπτικός από το σπίτι, και προσπαθούσα να βρω έναν τρόπο να τον κάνω να ξεκολλήσει, και φυσικά αυτό να γίνει με τακτ, γιατί είναι γνωστό ότι είμαι τακτικός τύπος. Νούνιζα και νούνιζα, αλλά δεν έβρισκα τίποτα. Μπορεί να είμαι τακτικός, αλλά όχι έξυπνος.

Τελικά μου ήρθε στο μυαλό να πάρω τηλέφωνο τον Ανηλάκη τον φίλο μου, ο οποίος δουλεύει στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της οποίας συνδρομητης ήταν ο Ζαφείρης. Και λέω ήταν γιατί έπεισα τον Ανηλάκη να του στείλει έναν λογαριασμό της τάξεως των 4.983,34€. Σαν ποσό από τηλεπαιχνίδι ακούγεται.

Όταν έφτασε ο λογαριασμός σπίτι, ο Ζαφείρης έπαθε καρδιακό επεισόδιο. Αυτό ήταν κάτι το οποίο δεν το περίμενα να πω την αλήθεια.

Τώρα θυμήθηκα μια θρησκευτικό που είχα στο γυμνάσιο -πολύ αναφέρω το γυμνάσιο απόψες- που μας έλεγε ότι αυτή που απατάνε τις γυναίκες τους συνήθως πεθαίνουν στο κρεβάτι με τις ερωμένες τους επειδής τους τιμωρεί ο Θεός.

Και που λες σωριάζεται κάτω ο Ζαφείρης και εμένα μου πήγε να. Είχα παει από εκεί το χαϊβάνι για να δω την έκφρασή του όταν θα άνοιγε τον φάκελο. Ήθελα να κάνω και χαβαλέ το ζώο. Τι σημαίνει που ξέρω πότε θα έφτανε ο λογαριασμός; Εδώ ξέρω πότε θα πεθάνω (στα 53) δεν θα ξέρω πότε θα φτάσει ένας λογαριασμός;

Τον αρπάζω,τον βάζω στο Πεζό και πλακώνομαι να φτάσω στο κοντινότερο νοσοκομείο. Ευτυχώς ο άνθρωπος έγινε καλά και τελικά το έκοψε το χούι.

Τον λογαριασμό πήγε τελικά και τον πλήρωσε. Τα λεφτά πήγανε στον Ανηλάκη, ο οποίος σωστός τζέντλεμαν μου τα επέστρεψε. Του έδωσα κάτι για τον κόπο του (με ξένα κόλυβα κηδεία δηλαδής) και τα υπόλοιπα τα έβαλα στην τσέπη μου.

Όπως είπα πριν είμαι μεγάλο χαϊβάνι και ζώο. Δυστυχώς το νοσοκομείο ήταν ιδιωτικό και αναγκάστηκα να πληρώσω τον λογαριασμό με αυτά. Εμ ήθελε και σουϊτα για τον καλό της η κυρα-Ζαφείρενα, άσχετα αν δεν κοκό πόσο καιρό. Έρωτας.

Το ηθικό δίδαγμα της υπόθεσης ήταν τελικά ότι έπρεπε να τον πάω σε δημόσιο μπας και βγάλω και εγώ καμιά μίζα. Εμ πώς θα γινόμουν μεγαλοεπιχειρηματίας αν δεν είχα το τσατσιλίκι μέσα μου;

3 responses to “Η επιστροφή από το Κονγκό: Ο Τζαφάρ.

  1. βρε, βρε, βρε…

    μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε (1ο ρατσιστικό σχόλιο)…
    τι έγινες εσύ;;;; έριξες μαύρη πέτρα πίσω σου;;;; (2ο ρ.σχ.)
    μη σε πετύχω πουθενά, κακομοίρη μου, μαύρο θα σε κάνω!!!! (3ο ρ.σχ.-και τελειώνω με τα σχόλια-παροιμίες μου. Πάρα ταύτα, είδες πόσες «μαυροπαροιμίες» διαθέτει η ελληνική γλώσσα;;;Ξέρω κι άλλες αλλά δεν ταιριάζουν)

    καλά;;;;;Το ότι ξέχασες τα ελληνικούλια σου- δε θα στο κρύψω-ψιλοφαίνεται. Αλλά δε σε φοβάμαι εσένα, θα επανέλθεις. Μόνο τηλεόραση μην ανοίξεις, να δεις καμιά είδηση, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα τα μαζέψεις και θα γυρίσεις τα μπρος πίσω.

    (θα τα ξαναπούμε, γιατί ήρθαν επισκέψεις)
    φιλάκιααααααααααααααααα

  2. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΓΑΣΑ;!!!

    Εγώ χάθηκα για 6 μήνες και μόλις χτες άρχισα το σερφ…

    Τα λέμε σύντομα
    γιατί δεν πρόλαβα να διαβάσω τι έγραψες.
    (με 2 μωρά…….)
    🙂

  3. «Εεε… Άργησα;»
    [Ένοχο χαμόγελο με ύφος κουμπάρου που έρχεται στη γιορτή σου κατά τις 2 το βράδυ, πιωμένος.]
    Ο Ανηλάκης μόνο αυξάνει λογαριασμούς ή μπορεί να τους μειώσει κι όλα; Έτσι από περιέργεια δηλαδή…!

Σχολιάστε

