Η κολονοσκόπηση ενός πάντα.

Ο Domino Skywalker καθόταν στην φτέρνες του. Στο ένα χέρι κρατούσε ένα ξύλο και στο άλλο τον φωτοσουγιά του, δώρο της μάνας του από το ταξίδι της στο Helvetic Sector IV πρόπερσι τα Χριστούγεννα.

Αυτό το ξύλο το παίδευε πολλές μέρες, προσπαθούσε να δημιουργήσει ένα ξυλόγλυπτο. Συγκεκριμένα την Αφροδίτη της Μήλου, ένα άγαλμα το οποίο βρισκόταν στο νέο μουσείο της Ακρόπολης, το οποίο χτίστηκε πάνω σε μία διαστημική πλατφόρμα. Αρχιτέκτονάς του ήταν ο περίφημος Τραβαζόρι, ο οποίος ήταν επηρεασμένος από το κίνημα του στρουκτουραλισμού.

Ο ήλιος έκαιγε. Δεν παραπονιόταν, γιατί έτσι μαγειρευόταν γρηγορότερα τα αυγά όρκας που είχε ρίξει πάνω στην καυτή πέτρα. Το καπέλο-ομπρελίνο έκανε καλή δουλειά.

Ήταν κολλημένος εκεί μέρες. Ο δρόμος ήταν κλειστός, και αυτός αποκλεισμένος. Το πυκνό χιόνι είχε καλύψει τα πάντα και η χιονόπτωση συνεχιζόταν. Αυτό κανονικά δεν θα ήταν εμπόδιο για έναν Skywalker, αλλά η ταυτόχρονη ηλιακή καταιγίδα και η τριπλή σύνοδος των πλανητών Άρη-Δία-Κρόνου-Πλούτωνα είχε κάνει την κατάσταση απελπιστική.

Έπρεπε να μεταφέρει το μήνυμα στον δάσκαλό του πάση θυσία. Ταξίδευε ιγκόγκνιτο, και καλά νοσοκόμα, για να μην κινεί τις υποψίες. Η φάρα των SKywalker ήταν εκτός νόμου με το Διαγαλαξιακό Διάταγμα 1432/4007.

Για να καταλάβεις τι παίζει, οι Skywalker ήταν αυτοί που υπό την διακυβέρνησή τους η Γη έγινε υπερδύναμη. Είχαν καταλάβει ηλιακά συστήματα ως τα βάθη του διαστήματος. Αλλά οι Skywalker ήταν σοφοί, και όπου πήγαιναν κυβερνούσαν με τον πολιτισμό, την κουλτούρα και την γνώση, και ουχί με τον βούρδουλα και το μαστίγιο. Τώρα που έγραψα μαστίγιο μια ανατριχίλα διαπέρασε την σπονδυλική μου στήλη.Αλλά με άρεσε…

Κάνω ένα μικρό διάλειμμα για θερμομέτρηση γιατί το κόβω ο υδράργυρος να μου μπαίνει στον κώλο. Ναι, εκεί το βάζω το θερμομετρητήρι.

Και αφού επιβεβαίωσα για ακόμη μια φορά ότι τα κείμενα του ιστολογίου τούτου είναι προϊόντα μέθης, μέτριας προς κακής ψυχολογικής κατάστασης ή/και πυρετού, συνεχάου.

Το σωτήριον έτος 3.765 μ.Α. (μετά Αντιχρίστου), την χρονιά του Σκύλου σύμφωνα με το ημερολόγιο ένός χαμένου σήμερα λαού, η Πρώτη Κυρία των Skywalker, η Σουλτάνα Skywalker, της φατρίας Skywalker, το γένος Johnywalker, έκανε γιο. Τον Μάκη (Skywalker, για να μην ξεχνιόμαστε).

Ο Μάκης είχε ένα χαρακτηριστικό. Είχε έξι δάκτυλα. Αυτό θεωρήθηκε κακός οιωνός από τον σαμάνο της φυλής, και αποφασίστηκε να τον πετάξουν στον Καιάδα. Πάντως αν το παιδί μου γεννηθεί με έξι δάκτυλα θα το σκοτώσω. Δεν έχω μεγαλύτερο κακό, γαμώ τους βασιλιάδες σας.

Η Αυτοκρατορία βρέθηκε σε μια περίοδο αναταράξεων. Ο διάδοχος νεκρός, η Πρώτη Κυρία θεωρήθηκε καταραμένη από τους θεούς και οι Βλίμαβλίμα πλησίαζαν τα σύνορα της Αυτοκρατορίας στον τομέα Cygnus XXV.

Ο επιτελάρχης του στρατού άδραξε την ευκαιρία. Με αναίμακτο πραξικόπημα, στο οποίο εξόντωσε καμιά διακοσαριά εκατομμύρια ποταπά ανθρωπάρια, ανέλαβε την εξουσία. Οι Skywalker βρέθηκαν εκτός παλατιού, δημοσίων θέσεων, τους έκαψαν τα σπίτια γιατί θεωρήθηκαν γένος που φέρνει δυστυχία και κακοτυχία και τελικά βρέθηκαν εκτός νόμου. Αχάριστος λαός, τι να πεις.

Ο Domino, δέκατος έκτος απευθείας απόγονος του σκοτωμένου βρέφους, το οποίο θα ονομαζόταν Domino εκ του πατριάρχη του γένους, ήταν μέλος μιας παραστρατιωτικής ομάδας. Το όνομα του και το ταλέντο του τον είχαν βοηθήσει να ανέβει ψηλά στην ιεραρχία.

Το μεγαλύτερο κατόρθωμα αυτής της παραστρατιωτικής ομάδας, που ονομαζόταν Dominion, ήταν η ανατίναξη της γέφυρας του Quickriver στα σύνορα των τομέων Αλβανιστάν ΙΙ και Xipolitos Psaras VI.

Τα αυγά της όρκας ήταν πολύ θρεπτικά και τον είχαν κρατήσει αυτές τις δύσκολες ημέρες σε καλή σωματική και ψυχική κατάσταση. Αλλά το ότι το σχέδιο χτυπούσε πίσω ήταν αυτό που του είχε κουρελιάσει τα νεύρα. Έπρεπε να φτάσει το συντομότερο στον δάσκαλό του. Αν ανακάλυπτε κανένας ότι το τατουάζ του ήταν η μυστική φόρμουλα για να φτιαχτεί η βόμβα Tesla, την είχε κάτσει…

13 responses to “Η κολονοσκόπηση ενός πάντα.

  1. γειαααα, τι νέα….
    εσένα τελικά πολύ θα σε οφελήσει μια βόλτα από το Ορεινό Κορακοβούνι, όπου πέρασα τα Χριστούγεννα. Κάτι ο καθαρός αέρας, κάτι τα γάργαρα νερά, θα δεις σίγουρα αλλαγές. (Προς το χειρότερο, εννοείται….)

    Ελπίζω να πέρασες καλά.
    (Οι ευχές μου, προσωπικές πάντα, αύριο.)

  2. Η αρρώστια τελικά σε έχει καταβάλει τελείως… Α και μην ξεχνιέσαι και βάζεις κάθε τρεις και λίγο να μετράς τη θερμοκρασία σου ,θα σου γίνει η τρύπα ΝΑ (με το συμπάθειο) και μετα δε θα σου χωράει το φράκο στο ρεβεγιόν στο Μακεδονία Παλλάς(εκεί στον 16ο όροφο)…Θα έχει και πολύ φαί να ξες. Έχω παραγγείλει και σούπα σε περίπτωση που είσαι ακόμα άρρωστος, είχε περισσέψει μία μεγάλη παραγγελία από το Olympic Catering της πτήσης για Μόσχα.Άντε πολλά είπα, καληνύχτα και σε θέλω γιορτινό αύριο(μην ξεχάσεις να βγάλεις το θερμομετρητήρι πριν έρθεις)!!

  3. DOMINO σου εύχομαι απ’ την καρδιά μου ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ + ΕΥΤΥΧΙΑ

  4. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιτυχία της Dominion οφείλεται στην απόκρυψη του οπλισμού στο συνοικισμό Foxhouses, αφού κανείς από τους υποτελείς τού επιτελάρχη δεν σκέφτηκε να ψάξει κάτω από τα χαλάκια της εξώπορτας.

  5. Ρε, εσύ είσαι πολύ άρρωστος! :Ρ Καλή χρονιά φίλτατε!

  6. @Taxitzou: Άσε, πήγα σε βουνό και σάλεψα! Άρπαξα και ένα γαμοκρύωμα γιατί το ξενοδοχείο ήταν από τα καλά και είχε ζέστη…

    @VlinaVlima: Εκεί που λες σούπα εννοείς…γιουβαρλάκια;;; Μ’αρέσουν τα γιουβαρλάκια!

    @Dizzydream: Έτσι όπως τα λες έχουν τα πράματα! Και που να φανταστείς τι κρύβουν στο πλατάνι του παραδιπλανού τετραγώνου της συνοικίας…

    @Harisheiz: Το καλύτερο κοπλιμέντο που μου έχουν κάνει ποτές!!!!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ!

    (Πολύ ψαγμένη ευχή…τι σκέφτομαι ο πούστης…)

  7. χαχαχα!!
    (γελάω με την ευχή για λιγότερες ευχές!!)

    Φυσικά,
    δεν σκέφτηκα τίποτα πρωτότυπο για να γράψω
    και προτίμησα την άκρα του τάφου σιωπή (άνευ τάφου).

    Βασικά, άμα βάζεις μόνο στον κώλο το θερμόμετρο, δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρόβλημα θα δημιουργηθεί άμα το βάζεις (το θερμόμετρο) μία στο στόμα-κάτω από την γλώσσα-μία στον κώλο!!!!!!!!

    Κι εμένα μου αρέσουν τα γιουβαρλάκια!! Ξέρω καλό σημάδι και μου είναι πολύ χρήσιμα την δέκατη όδγοη μέρα-όταν τα ανακαλύπτω ξεχασμένα στο ψυγείο!!

    Το άβατάρ μου είναι άβατο και δεν μπορώ να σου απκαλύψω το μυστικό από πίσω γιατί θα σου πέσει μετεωρίτης στην καρκάλα όσο εσύ κάθεσαι στις φτέρνες σου (!).

    Κι όσο για την μπόμπα-σιγά την μπόμπα-
    που να δεις τι ήπια εγώ την Πρωτοχρονιά!!!

    Περαστικά βρε!!
    Μεθυσμένος και άρρωστος μαζί;
    Σούπερ!!

    Γίνε ακόμα πιο άρρωστος, Domino. Οχι από πυρετό, ε!! Κατάλαβες τι εννοώ!!
    Άσχετο. Πριν καμιά ώρα, τσάκισα την κολλητή μου παίζοντας domino! Κέρδισα και στοίχημα!!!

    Άντε,
    το ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ είναι κοντά!!!

  8. Παίρνεις τέσσερα αυγά όρκας, τα σκανάρεις με το φωτοσουγιά μέχρι να φύγουν τα τσόφλια, τα ρίχνεις σε ένα μπωλ , εεε όχι όχι κάτω τα ρίχνεις, και τα ανακατεύεις με το θερμομετρητήρι, αφού πρώτα έχεις μετρηθεί στο γνωστό μέρος.
    Όσο τα ανακατεύεις λες τρεις φορές το μήτηρ ημών και μετά περίμενε να δεις τι καλά θα σου φέρει η καινούργια χρονιά.

  9. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΗ ΜΟΥ;!
    Σε ψάχνω στη μπλογκόσφαιρα, ήρθε ο λεπρός σπίτι την Πρωτοχρονιά, σου βγάλαμε φύλλο, κέρδισες βρε μπαγάσα κι ας μην ήσουν εδώ… ξεσκίστηκες στις τριανταμίες λέμε…

    Σου είπα ότι έμαθα τι είναι αβατάρ; Αααα, εσύ μου είπες;!! Έχω κάτι διαλλείψεις μετά τις κραιπάλες και δεν θυμάμαι με πόσα λάμδα γράφεται το «διαλείψεις». Πιθανότατα να γράφεται με δύο ψου, γιατί, ως γνωστόν, όλες οι καλές πριγκίπισσες (σαν κι εμένα) όταν μεθάνε, ψευδίζουν χαριτωμένα.

    Ξεμέθυστη είμαι βρε. Αλλά σε ψάχνω και δεν σε βρίσκω. Ο λεπρός βαρέθηκε μόνος του κι έφυγε. Τώρα, περιμένω τον παπά που δεν ξέρω πως τα κατάφερε και αναγεννήθηκε μέσα από τις στάχτες του.

    Και τι να κάνω εγώ μόνη-κορίτσι-πράμα με τον παπά;
    Ντόμινο, help!! Με στοίχειωσες με τους ήρωές σου!! Ούτε μπάτμαν δεν μπορώ να δω πια. Θέλω τον λεπρό!!!!

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ αν δεν σου τα’πα
    με πολλές-πολλές αναρτήσεις, ταλεντάρα μου!

  10. @afrodiet: Σημείωσε και αυτή την συνταγή (με αυγά όρκας πάντα):

    Παίρνεις τα αυγά και κέτσαπ. Σπας τα αυγά σε έναν κουβά, γιατί σε μπολ δεν χωράνε, και τα χτυπάς. Έπειτα τα ρίχνεις στο τηγάνι. Μετά από σαράντα επτά δευτερόλεπτα ρίχνεις μέσα και τα 5/13 του κέτσαπ. Και, ως εκ θαύματος, ως δια μαγείας, νάτο, έρχεται που ξεπροβάλει!

    Στραπατσάδα μούρλια, φοιτητική και οικονομική!

    @Φαίη: Έχω ρίξει τους ρυθμούς μου γιατί βρήκα νέο ενδιαφέρον. Με έχει κερδίσει το χόκεϊ επί χόρτου. Σε λέω έχω ξετρελαθεί , και παίρνω κάθε ντέι τον ντέι γαϊδαράκομ’ ντέι και πάω στην παραλία να παίξω με τον φίλο μου τον Παναγιωτάκη που είναι και πολύ ταλέντο στο μπιλιάρδο σε λέω.

    Πάρε τηλέφωνο στο 999 99900 9999 και όταν σου ζητήσουν το σύνθημα πες «Ο Domino τα έκανε πάνω του». Θα σου έρθει ο λεπρός στην προνομιακή τιμή των 0,76 ευρακίων συμπεριλαμβανομένων εξόδων αποστολής!

    Χρόνια πολλά Φαίη!!!!

    Και….νηφάλια!

    Α, και κόψε αυτά περί ταλεντάρας, ένας απλός στρατευμένος της τέχνης είμαι…….:D

  11. ευτυχώς που είδα απάντησή σου στις επτά του μηνού, τουτουνού του μηνού, και ησύχασα…

    όλα καλά;;;

    α, και για να μην ξεχάσω, αν θέλεις πληροφορίες και λεπτομέρειες για το χόκεϊ επί χόρτου, μπορώ πολύ ευχαρίστως να σου δώσω. Η αδελφή μου, και μιλάω πολύ σοβαρά τώρα, αν και είμαι σίγουρη ότι θα γελάσεις, είναι προπονήτρια του εν λόγω αθλήματος… Οπότε ότι θελήσεις, μη διστάσεις… ότι ώρα κι αν είναι… Διανυκτερεύουμε…Α, δεν παίζεται με γάιδαρο… Μήπως τελικά ασχολείσαι με λάθος άθλημα… Μήπως σε κοροϊδεύουν;;; Βέβαια εσύ άμα γουστάρεις να το παίζεις με γάιδαρο εμένα μου περισσεύει. Μήπως τελικά να δοκιμάσεις να παίξεις μακριά γαϊδουρα;;; Μόνο που αυτό παίζεται με γαϊδούρα και όχι με γάιδαρο…

    Τι λέω Θεέ μου νυχτιάτικα…

  12. έλα ρε σεμνέ!
    Αφού με κάνεις και γελάω είσαι ταλεντάρα!!
    Τελευταία φορά που γέλασα (πριν σε γνωρίσω) ήταν όταν η Φάνη έφαγε μία μεγαλοπρεπέστατη τούμπα αν θυμάσαι…

    (οκ, το κόβω!!).

    Μου ήρθε ο λεπτός αλλά πρέπει να τον συναρμολογήσω. Σιτ. Έχω δύο αριστερά ρουθούνια και έχω μπερδευτεί λέμε.

    Όσο για το χόκει επί χόρτου ή κάτι τέτοιο, εγώ, προς το παρόν, μένω στο χόρτο. Εεε, εννοώ… είναι το χόμπι μου!!! Να πηγαίνω για χόρτα!!!!!! Να τα βάζω σε πλαστική σακουλίτσα και να γυρίζω κεφάτη απ’ του Βερόπουλου.

    Καλά, μαλακίες λέω, αλλά είμαι γραφείο, βαριέμαι, κρυώνω, νυστάζω και κανένας δεν ξέρει χόκει εδώ γύρω!

    Τα καλά λόγια τα εννοώ, αλλά αφού κοκκίνησες (!) την επόμενη φορά θα μπω να σε βρίσω να γίνουμε διαστημικές μπίλιες!!

Σχολιάστε